შაბ., 2017/11/18, 02:02
თქვენ შემოხვედით ვერსია და IP-ით 54.224.164.166 როგორც სტუმარი | ჯგუფი "სტუმარი"მოგესალმები მეგობარო | RSS
მთავარი | ჩემი პროფილი | რეგისტრაცია | გამოსვლა | შესვლა


             AUTO-WORLD
შემოსვლის ფორმა
ძებნა
გამოკითხვა
შეაფასე საიტი
სულ შეფასებები: 60
მინი ჩატი
მეგობრები
  • შექმენი საიტი
  • ყველაფერი მასტერთათვის
  • პროგრამები ყველასთვის
  • გართობის სამყარო
  • რუნეტის საუკეთესო საიტები
  • კულინარია
  • სტატისტიკა

    საიტზეა: 1
    სასტუმრო: 1
    მომხმარებლები: 0
    მთავარი » შეტყობინებების დაფა » გადადი ყველას სანახავად! » მსუბუქი ავტომობილები (america)

    კატეგორიაში განცხადება: 2
    ნაჩვენებია განცხადება: 1-2
    გვერდები:


    დალაგება: თარიღით · სათაურით · რეიტინგით · კომენტარებით · ჩატვირთვებით · ნახვებით

    ისტორია

    1872 წელს ირლანდიელი იმიგრანტის შვილი გადმოვარდა ცხენიდან მამამისის ფერმაში მუშაობის დროს, ქალაქ დირბორნთან ახლოს (მიჩიგანის შტატი, აშშ). ზუსტად ამ დღეს მან გადაწყვიტა შეექმნა ისეთი სატრანსპორტო საშუალება, რომელიც ნაკლებად ხიფათს მოუტანდა და უფრო საიმედო იქნებოდა, ვიდრე ცხოველური სატრანსპორტო საშუალებები. ასეთ ხიფათიანი-მოჯირითე იყო ჰენრი ფორდი (Henry Ford). 

    შემდგომში ჰენრიმ და მისმა 13-მა ენთუზიასტმა ამხანაგმა შეაგროვა სოლიდური თანხა 28000 დოლარის ოდენობით და 1903 წლის 16 ივნისს შეიტანეს განაცხარი მიჩიგანის შტატში სამრეწველო დაწესებულების ორგანიზაციის დაარსების შესახებ. 
    ასე დაიწო კომპანია Ford Motor-მა თავისი მწარმოებლური საქმიანობა, და რეზულტატში შეიქმნა ”ბენზინის ეტლი” 8 ცხ.ძ -იანი ძრავი. მან მიიღო დასახელება ”მოდელი А. 
    ამ ამბიდან უკვე 10 წლის შემდეგ ფორდს მთელი ქვეყნის მასშტაბით იცნობდნენ როგორც გენიოსს, რომელმაც მსოფლიოს აჩუქა Ford T - ავტომობილი რომელიც ყველასთვის ხელმისაწვდომი იყო. Ford Motor Company-მ პირველმა შემოიღო კონვეირი. ამ ტექნიკური სიახლის წყალობით ჰენრი ფორდმა შეძლო მოდელი Tin Lizzy-ს ფასის შემცირება 850-დან 290 დოლარამდე. 
    და მაინც რაშია Ford Motor Company-ს ასწლიანი წარმატებული მოღვაწეობის საიდუმლო? როდესაც ჰენრი ფორდი კომპანიას აფუძნებდა, ის ოცნებობდა ავტომობილზე, რომლის ღირებულებაც არ იქნებოდა დეტროიტის მანქანების მწარმოებელი ქარხნის მუშის ერთწლიან ხელფასზე მეტი.  
     კომპანია Ford-ის ასწლიანი მოღვაწეობის მანძილზე ბევრი ცვლილება გადაიტანა. თუმცა იმის რწმენა რომ ხალხს უნდა ქჰონდეს ხელმისაწვვდომი, საიმედო და თანამედროვე ავტომობილები, იგივე დარჩა. 
    ჰენრი ფორდი დასახლება სპრინგფილდში (მიჩიგანის შტატი) დაიბადა 1963 წლის 30 ივლისს. იგი იყო ექვსი შვილიდან უფროსი უილიამ და მერი ფორდების ოჯახში (William; Mary Ford), რომლებიც ფლობდნენ ფერმერულ მეურნეობას. ჰენრის ბავშვობამ ჩაიარა მშობლების ფერმაში, სადაც იგი ოჯახს ეხმარებოდა და უბრალო სოფლის სკოლას სტუმრობდა ხოლმე. 
    12 წლის ასაკში ჰენრიმ პატარა სახელოსნო მოაწყო, სადაც მთელ თავისუფალ დროს ატარებდა ხოლმე. ზუსდან მანდ ააწყო პირველი ორთქლის ძრავა. 
    1879 წელს ჰენრი ფორდი დეტროიტში გადავიდა, სადაც მოეწყო მემანქანის თანაშემწედ. 3 წლის შემდეგ ფორდი გადავიდა დირბორნში და 5 წლის განმავლობაში კონსტრუქტორობით და ორთქლის ძრავების რემონდით ერთობოდა, დროდადრო დეტროიტის ქარხანაში გამოიმუშავებდა. 1888 წელს იგი დაქორწილდა კლარა ბრაიანტზე (Clara Jane Bryant) და მალე ტყისმჭრელი ქარხნის მმართველის თანამდებობა დაიკავა.
    1891 წელს ფორდი კომპანია Edison Illuminating-ის ინჟინერი გახდა, ხოლო 2 წლის შემდეგ კომპანიის მთავარ ინჟინერად დაინიშნა. საკაიფო შემოსავალმა და ბევრმა თავისუფალმა დრომ ფორდს მისცა საშუალება მეტი დრო დაეთმო შიდა წვის ძრავებისთვის.
    პირველი შიდა წვის ძრავა ფორდმა ააწყო თავისი სახლის სამზარეულოში. ცოტა ხანში მან გადაწყვიტა ძრავა დაემაგრებინა ველოსიპედის თვლებიან ოთხბორბლიან რამაზე . ამგვარად 1896 წელს გამოჩნდა კვადროციკლი -- სატრანსპორტო საშუალება რომელიც ფორდის პირველ ავტომობილად იქცა. 
    1899 წელს ჰენრი ფორდი კომპანია Edison Illuminating-დან განთავისუფლდა და შექმნა საკუთარი ფირმა Detroit Automobile. იმის მიუხედავად რომ ერთი წლის შემდეგ კომპანია გაკოტრდა ფორდმა მოასწრო რამოდენიმე სარბოლო ავტომობილის შექმნა. ფორდი თავად იღებდა ავტორბოლებში მონაწილეობას და 1901 წლის ოქტომბერში შესძლო ამერიკის ჩემპიონისთვის ალექსანდრ უინტონისთვის (Alexander Winton) მოეგო.  
     კომპანია Ford Motor გაჩნდა 1903 წელს. მისი დამფუძნებლები იყვნენ მიჩიგანის შტატის 12 ბიზნესმენი ჰენრი ფორდის თავოსნობით, რომელიც აქციების 25, 5%-ს ფლობდა და კომპანიაში ვიცე-პრეზიდენტის და მთავარი ინჟინერის თანამდებობები ეკავა. 
    ძველი ფურგუნების ფაბრიკა დეტროიტში მეკ ავენიუზე გადააწყვეს საავტომობილო ქარხნად. ბრიგადები, რომლებიც 2-3 კაცისგან შედგებოდნენ და უშუალოდ ფორდს ემორჩილებოდნენ , აწყობდნენ მანქანებს ნაწილებისგან , რომლებიც მზადდებოდა სხვა დაწესებულებებში შეკვეთით. 
    კომპანიის პირველი ავტომობილი შეიქმნა 1903 წლის 23 ივლისს. Ford-ის პირველ ქმნილებად იქცა ”ბენზინის ეტლი” 8 ცხ.ძ-იანი ძრავით, რომელმაც მიიღო სახელწოდება Model А. ავტომობილი აღწერილი იყო როგორც ”ყველაზე სრულყოფილი მანქანაბაზარზე, რომლის მართვაც 15 წლის ბიჭუნასაც კი შეუძლია”. 1906 წელს ჰენრი ფორდი გახდა პრეზიდენტი და კომპანიის ძირითადი მფლობელი. 
    ფორდის პირველი ოვალური ლოგოტიპი გამოჩნდა 1907 წელს პირველი ინგლისელი წარმომადგენლების პერის(Perry), ტორნტონის(Thornton) და შრაიბერის(Schreiber) წყალობით. სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში იგი წარმოდგენილი იყო როგორც ”უმაღლესი ხარისხის კლემა(клеймо), რომელიც განასახიერებდა საიმედოობის და ეკონომიურობის სიმბოლოს. 
    ბოლოხუთი წლის განმავლობაში ჰენრი ფორდი ხელმძღვანელობდა წარმოების პროგრამის მთლიან განვითარებას. ამ ხნის განმავლობაში გამოყენებული იყო ალფავიტის 19 ასო -- Model А -დან დაწყებული Model S-ით დამთავრებული. ამ მოდელების ნაწილი ისე დარჩა ექსპერიმენტალურ დონეზე, რომ მომხმარებლამდე არც მისულა.
    1908 წელს ფორდის ოცნებამ განხორციელება ჰპოვა, გამოუშვა რა მოდელი T. ”თუნუქის ლიზზი” (Tin Lizzy), როგორც მას მოფერებით უწოდებდნენ ამერიკელები, იქცა მთელი ავტოინდუსტრიის ისტორიის მანძილზე ყველაზე ცნობილ ავტომობილად. 
    1919 წელს ჰენრი ფორდმა და მისმა ვაჟმა ედსელმა (Adsel Ford) გამოისყიდეს დაწესებულების აქციები სხვა აქციონერებისგან 105 568 858 დოლარად და ფირმის ერთადერთ მფლობელებად იქცნენ. იმავე წელს ედსელმა მამისგან მიიღო კომპანიის პრეზიდენტის პოსტი, რომელსაც იკავებდა სიცოცხლის ბოლომდე 1942 წლამდე. შვილის მალე გარდაცვალების გამო ჰენრი ფორდს მოუწია ისევ კომპანიის საჭესთან დაბრუნებულიყო. 
    1927 წელს გამოშვებული მოდელი A იქცა კომპანია Ford-ის პირველ ავტომობილად ოვალური ემბლემით რადიატორის გისოსებზე . 50 -იანი წლების ბოლომდე ფორდის ავტომობილები გამოდიოდნენ ჩვენთვის კარგად ნაცნობი მუქი-ლურჯი ნიშნით. იმის მიუხედავად რომ ოვალური ნიშანი Ford-ის ოფიციალურ ემბლემად იყო მიღებული, იგი 70 იან წლებამდე არ უკეთდებოდა ავტომობილებს. 
    ცხოვრების სწრაფი ტემპი მუდამ ითხოვდა სიმძლავრის მომატებას და უნიკალური ტექნოლოგიების დანერგვას. დროის რითმში განვითარებული , Ford Motor Company მზად იყო თავისი ბოლო მიღწევები ეჩვენებინა.
    1932 წლის 1 აპრილს კომპანიამ საზოგადოებას წარუდგინა V-ტიპის 8 ცილინდრიანი ძრავა. Ford იქცა პირველ კომპანიად , რომელმაც მოახერხა გამოეშვა მონოლითური 8 ცილინდრიანი ბლოკი. ავტომობილები ასეთი ძრავებით დიდი ხნით იქცნენ პრაქტიკული ამერიკელების ფავორიტებად.
     ცნობილი მარკა არა მხოლოდ ამერიკაშია პოპულარული, არამედ მთელ მსოფლიოში. ამ დროისთვის Ford-ს გააჩნია ქარხნების და მაღაზიების ფართო ქსელი მთელი ამერიკის მასშტაბით, ხსნის ფილიალებს ევროპაში და რუსეთში. ათასობით ავტომობილი პოულობს საკუთარ პატრონს მთელ მსოფლიოში. მარკა გახდა სახალხო. 
    1945 წლის სექტემბერში ჰენრი ფორდმა უფლებამოსილება გადასცა უფროს შვილიშვილს - ჰენრი ფორდ II-ს. 1946 წელს ჰენრი ფორდ უფროსი დაჯილდოვებული იყო პრემიით ავტოწარმოებაში შეტანილი წვლილისათვის , ხოლო ამავე წლის ბოლოსკენ ამერიკის ნავთობის ინსტიტუტმა (American Petroleum Institute) მას გადასცა ოქროს მედალი დამსახურებებისათვის საზოგადოების წინაშე.
     ჰენრი ფორდი გარდაიცვალა საკუთარ სახლში დირბონში 83 წლის ასაკში 1947 წლის 7 აპრილს.  
    Ford Mustang- რომელიც საბრძოლო თვითმფრიმავის P-51-ის საპატივცემულოდ დაერქვა იქცა ნამდვილ ჰიტად და სპორტული ავტომობილების მთელი კლასის ფუძემდებლად.
    ასეთი მწვავე ინტერესი როგორიც ამ ავტომობილმა გამოიწვია არ გამოუჩენიათ მოდელი А დან მოყოლებული. პირველ 100 დღეში გაყიდული იყო 100 000 ოთხადგილიანი Mustang-ის ავტომობილი. კომპანიის შემოსავლებმა ყველა წინასწარ გათვლილი რეზულტატები გადაფარა. 
    წარმატებით ფრთებშესხმული Ford-ის სპეციალისტები აგრძელებენ ორიგინალური დიზაინის შექმნას, იყენებენ რა ყველაზე ნოვატორულ ტენდენციებს ავტომობილის წარმოებაში. მათი მუშაობის შედეგია Corina და ფურგონი Transit.
    მაგრამ Ford Motor Company-ს თანამშრომლებს არა მარტო მოგება აინტერესებდათ. გრძელდება უსაფრთხოდ მგზავრობისთვის ბრძოლაც.
    Ford GT40 მა მოიგო ლე-მანის 24 საათიანი ბოლ 4 ჯერ , და Ferrari-ს ბოლიდების ჰარმონია შეკვეცა.
    ამგვარად 1970 წელს ფორდი იქცა სერიულ მწარმოებლებს შორის პირველი რომელმაც დანერგა წინა თვლების დისკური მუხრუჭები. 
    1976 წლიდან ფორდის ლეგენდარული ოვალური ემბლემა ლურჯი ფონით და ვერცხლისფერი ასოებით უკეთდება კომპანიის აბსოლუტურად ყველა ავტომობილს, იმისათვის რომ მსოფლიოს ნებისმიერ ქვეყანაში ადვილად შეიმჩნეოდეს Ford-ის პროდუქცია.  
    კომფორტული და ეკონომიური Ford Taurus -ი ”წლის მანქანა”-დ აღიარეს აშშ-ში და ბესტსელერად იქცა.
    მწვავე კონკურენციის პირობებში , განსაკუთრებით ისეთში როგორც ბოლო პერიოდში შეინიშნება, Ford-ის სპეციალისტებს უბიძგებს შეიტანონ ახალი ტექნოლოგიები სხვა კუთხითაც - განსაკუთრებული ყურადღება ექცევა საწვავის ეკონომიას. დიზაინერების მიზნად გადაიქცა მსოფლიო ლიდერობა ბაზრის საშუალო და წარმომადგენლობით სეგმენტებში . რეზულტატში გაჩნდნენ Ford Taurus და Mercury Sebale.
    აუცილებელია აღინიშნოს, რომ Taurus იქმნებოდა როგორც ავტომობილი, რომლის ყოველი დეტალიც სრულყოფილემაბდეა მიყვანილი. ძალისხმევამ თავის ნაყოფი გამოიღო - Taurus-ი 1986 წლის ავტომობილად იქნა მიჩნეული, ხოლო ერთი წლის შემდეგ იქცა ბესტსელერი ამერიკაში.
    Ford Mondeo დროდადრო Ford Scorpio-ს შემცვლელად იქცა, თუმცა თავიდან ზომებში ჩამორჩებოდა.
    Ford -ის მორიგ სიახლედ იქცა Mondeo, ასევე სახეშეცვლილი Mustang. 1994 წლის მაგალითებად ასევე იქცნენ Ford Espire და მიკროავტობუსი Windstar.
    შემდგომში ჩრდილო ამერიკამ იხილა სრულყოფილი Ford Taurus და Mercury Tracer, რომელმაც პირველად მოახდინა ცვლილებების დემონსტრირება ავტომობილების დიზაინში, იგი ბაზარზე გამოჩნდა 80-იანი წლების ბოლოში. ევროპაში ასევე წარმოდგენილი იყვნენ სახეშეცვლილი F-სერიის პიკაპი, ახალი Fiesta და მინივენი Galaxy.
    Ford Galaxy -შექმნილია ერთ პლატფორმაზე Volkswagen Sharan-თან და Seat Alkhambra-თან ერთად, და გარეგნულადაც განსხვავება თითებზე ჩამოსათვლელია. 
    კომპანიის მთავარ მიზნად იქცა საკუთარი პროდუქციის სრულყოფა წარმოებაში ხარჯის შემცირების პირობებში. რეზულტატად იქცნენ მსოფლიო მასშტაბის ავტომობილები. 
    ამჟამად მთელ მსოფლიოში იყიდება 70 სხვადასხვა მოდელის მანქანა, რომლებიც შექმნილია Ford, Lincoln, Mercury, და Aston Martin -ის მარკების ქვეშ. Ford-ს ასევე გააჩნია Mazda Motor Corporation-ის დაKia Motors Corporation-ის აქციების წილიც.  
    Ford Focus,რომელმაც კონვეირზე შეცვალა მოდელი Escort, მოიპოვა დიდი პოპულარობა ჯერ კიდევ წარმოების დაწყებამდე , რუსეთის მოქალაქეები მის რიგში წლობით იდგნენ.
    2002 წლის 9 ივლისს ლენინგრადის მხარის ქალაქ ვსევოლჟსკში ოფიციალურად გაიხსნა Ford Motor Company-ს სრული მწარმოებლური ციკლის ქარხანა.
    მსუბუქი ავტომობილები (america) მადლობას უხდით wikipedia| ნახეს: 750 | თარიღი: 2010/09/27 | კომენტარები ()

    ისტორია

    ამ ცნობილი მარკის დაარსების თარიღად 1902 წელს ასახელებენ, რომელმაც 17-ე საუკუნეში მოღვაწე ფრანგი მეცნიერის სერჟ კადილაკის სახელი ეწოდა. კომპანიამ დამოუკიდებლად მხოლოდ 1918 წლამდე იარსება. შემდეგ კი იგი უდიდეს ამერიკულ საავტომობილო კონცერნ "ჯენერალ მოტორსს" შეუერთდა და იქ მისთვის შესაფერისი ადგილიც დაიკავა. აღსანიშნავია ისიც, რომ სწორედ "კადილაკია" პირველი მყარსახურავიანი ავტომობილის წინამორბედი და შემქმნელი. "კადილაკი" დღემდე განაგრძობს ხალხის განცვიფრებას. მისი სახელი "უმაღლესი ხარისხის" სინონიმადაც კი მოჰყავთ, რაც შეეხება კომპანიის სლოგანს, ის ასე ჟღერს: "ცხოვრება, თავისუფლება და პაექრობა". ამ მარკის გაყიდვების უდიდესი ნაწილი ამერიკასა და კანადაში ხდებოდა, თუმცა ბოლო წლების მონაცემებით მათ არც ევროპელები ჩამორჩებიან. კადილაკი ამერიკის ყველა პრეზიდენტს ემსახურებოდა. მისი მფლობელები იყვნენ ცნობილი მსახიობები და მომღერლები.

    მთელს მსოფლიოში Cadillac-ს ნამდვილ ამერიკულ ავტომობილს უწოდებენ. იგი ნათლად ასახავს ამერიკული ავტომშენებლობის ტრადიციებსა და ადგილობრივი ბაზრის სპეციფიკას. თუმცა, Cadillac ასევე პოპულარულია თითქმის მთელს მსოფლიოში, რადგან მისი გამორჩეული სტილი გულგრილს არავის ტოვებს.
    ფორდისა და ლილანდის პირმშო
    საავტომობილო მარკების უმრავლესობას სახელი მათი დამაარსებლების გვარების მიხედვით ჰქვია. თუმცა, ეს არ ეხება განთქმულ ბრენდ Cadillac-ს, რომელსაც ასე ფრანგი ანტუან დე ლა მოტ კადილაკისათვის პატივის მისაგებად ეწოდა. მან ამერიკის ღრმა ტყეში 1701 წელს პაწია ქალაქი ვილ-დეტრუა დააარსა, რომელიც 200 წლის განმავლობაში ამერიკული ავტომშენებლობის დედაქალაქ დეტროიტად გაიზარდა.
    ახალი საავტომობილო კომპანიისათვის Cadillac-ის დარქმევა ჰენრი ლილანდის (1843-1932) იდეა იყო. ახალგაზრდობაში იგი საიარაღო ქარხანაში ინჟინრად მუშაობდა, შემდეგ, მეცხრამეტე საუკუნის ბოლოს კი საკუთარი კომპანია Leland and Faulconer დააარსა, რომელიც სხვადასხვაგვარ საწარმოო დანიშნულების ძრავებს უშვებდა. თუმცა, Cadillac-ის სათავეებთან არა ლილანდი, არამედ თვით ლეგენდარული ჰენრი ფორდი იდგა.
    ჯერ კიდევ Ford Motor Co-ს დაარსებამდე ჰენრი ფორდმა 1899 წელს შექმნა Detroit Autobobile Co, რომელსაც ორი წლის შემდეგ Henry Ford Co ეწოდა. საქმე ცუდად არ მიდიოდა, მაგრამ ერთი წლის შემდეგ ფორდი სხვა ინვესტორებს წაეჩხუბა და კომპანია მიატოვა. ინვესტორებმა ლილანდს მიმართეს და სთხოვეს ფირმის ლიკვიდაციის მიზნით დანადგარები შეეფასებინა. მაგრამ ლილანდმა ისინი დაარწმუნა კომპანია არ დაეხურათ, სათავეში ჩაუდგა მას და Cadillac-იც უწოდა.
    ამ მარკის პირველი ავტომობილი 1902 წელს აიწყო და ერთი წლის შემდეგ კი მისი სერიული წარმოებაც დაიწყო. 1905 და შემდეგ წლებში კიდევ რამდენიმე მოდელი აიწყო. მათ შორის გახლდათ სატვირთო ავტომობილიც. ახალი მარკის ავტომობილები სულ უფრო პოპულარული ხდებოდა. საიარაღო ქარხნებში მუშაობის გამოცდილებამ ლილანდს საავტომობილო წარმოებაში სტანდარტიზაციის დანერგვის აუცილებლობა უკარნახა. 1908 წლიდან მან ეს მიზანი წარმატებით განახორციელა.
    დიურანტის საკუთრება
    1909 წელს Cadillac შეიძინა General Motors-ის დამაარსებელმა, განთქმულმა ბილი დიურანტმა. ასე რომ, ლილანდის პირმშო კონცერნის მფლობელობაში გადავიდა, თუმცა, ორგანიზაციულად ცალკე კომპანიად დარჩა. ლილანდმა კი მისი პრეზიდენტის და მმართველის პოსტი შეინარჩუნა. სწორედ ამ პერიოდში აიწყო ახალი, ძლიერი ძრავის მქონე მოდელი Cadillac 30, რომელიც მთელი შვიდი წლის განმავლობაში იწარმოებოდა და დიდი პოპულარობით სარგებლობდა.
    აღსანიშნავია, რომ 1912 წლიდან ამ მოდელზე პირველად ისტორიაში ელექტროსტარტერი დააყენეს. ამასთან, ავტომობილის ელექტროობა ინტეგრირებული სქემის მიხედვით გაკეთდა, როგორსაც თანამედროვე ავტომშენებლობაში იყენებენ.
    1915 წელს გამოვიდა ახალი მოდელი Cadillac 51, რომელიც 8 ცილინდრიანი ძრავით იყო აღჭურვილი. ამ ტიპის ძრავზე გადასვლა ნიშნავდა, რომ კომპანია აქცენტს ლუქს კლასის ავტომობილების ბაზარზე დამკვირდერაბისაკენ ისწრაფვოდა. იმ პერიოდში ხომ ცილინდრების რაოდენობის გაზრდა ხმაურისა და ვიბრაციის შემცირების ერთადერთი საშუალება იყო.
    1917 წელს ლილანდს და დიურანტს შორის კონფლიქტი მოხდა. პირველი მსოფლიო ომის დაწყების შემდეგ ლილანდს სურდა სამხედრო თვითმფრინავების ძრავები გამოეშვა, მაგრამ იდური პაციფისტი დიურანტი მას ამის საშუალებას არ აძლევდა. შედეგად, ლილანდმა კომპანია დატოვა.
    1927 წელს კონვეირიდან ჩამოვიდა პატარა Cadillac-ად წოდებული მოდელი La Sale, რომელიც ბაზრის შედარებით იაფასიან სეგმენტზე იყო გათვლილი. ეს მსოფლიოში პირველი ავტომობილი იყო, რომელიც პროფესიონალმა დიზაინერმა შექმნა. იგი 1940 წლამდე გამოდიოდა.
    30-იანი წლებიდან Cadillac-ის ავტომობილებზე არაერთი სიახლე დაინერგა. მათ შორის, გადაცემათა სინქრონიზირებული კოლოფი, ელექტრონული მწმენდავების მქონე მინები. სწორედ ამ სიახლეთა საშუალებით მოახერხა კომპანიამ დიდი დეპრესიის სირთულეების დაძლევა.
    არა მხოლოდ ამერიკა
    40-იანი წლები Cadillac-მა კვლავ არაერთი სიახლის დანერგვით დაიწყო. კერძოდ, პირველად მსოფლიოში გამოვიდა მოდელი სიჩქარეთა ავტომატური გადაცემის კოლოფით. აღსანიშნავია, რომ ამ კოლოფებით მეორე მსოფლიო ომისას ამერიკული ტანკები იყო აღჭურვილი. გარდა ამისა, ავტომანქანები აღიჭურვა კონდიციონერებით.
    ომის დასრულების შემდეგ კი სერიოზული რედიზაინი განხორციელდა. კეძოდ, გამოვიდა ახალი მოდელი Cadillac 60, რომელიც 50-იანი წლების ამერიკული ავტომობილის სახედ იქცა. იგი რამდენიმე მედიფიკაციით გამოვიდა და ყველა მათგანმა დიდი მოწონება დაიმსახურა. სწორედ მის ბაზაზე შეიქმნა განთქმული კაბრიოლეტი Eldorado. ამ მოდელში გამოყენებული დიზაინის ექსტრავაგანტული ელემენტები კარგა ხანს კომპანიის სავიზიტო ბარათად იქცა.
    60-იანი წლების ბოლოს Cadillac-მა გამოუშვა შედარებით კომპაქტური მოდელი Seville, რომელიც გერმანული ავტომწარმოებლებისათვის კონკურენციის გასაწევად შეიქმნა. კომპაქტურობის ტენდენცია შემდგომშიც გაგრძელდა, მასიური გაბარიტები მხოლოდ Eldorado-მ შეინარჩუნა, რომელიც 80-იან წლებში შედარებით განსხვავებული დიზაინით გამოდიოდა. ამ პერიოდში ასევე განხორციელდა Seville-ს და La Sale-ს მოდიფიცირება.
    80-იანი წლების ბოლოსა და 90-იანების დასაწყისის ჰიტი ძალზე პოპულარული მოდელი, როდსტერი Allante გახდა. 90-იანი წლების ბოლოს კი კონვეიერიდან ჩამოვიდა Cadillac-ის პირველი ჯიპი Escalade, რომელიც პიკაპის მოდიფიკაციითაც გამოვიდა.
    21-ე საუკუნის დასაწყისში Cadillac-მა რებრენდინგი განახორციელა და მას შემდეგ თავის მოდელებს იგი სამასოიან აბრევიატურებს არქმევს. ამავდროულად, კომპანიამ გადაწყვიტა არა მარტო ამერიკულ ბაზარზე გათვლილი ავტომობილები გამოეშვა და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნის ბაზარი თანდათანობით დაეპყრო. ასე რომ, შეიძლება ითქვას, ამერიკელთა საამაყო ბრენდის ახალი ისტორია ახლა იწყება.

    მსუბუქი ავტომობილები (america) მადლობას უხდით wikipedia| ნახეს: 1304 | თარიღი: 2010/09/24 | კომენტარები ()

    Copyright anti © 2017