შაბ., 2017/11/18, 01:52
თქვენ შემოხვედით ვერსია და IP-ით 54.224.164.166 როგორც სტუმარი | ჯგუფი "სტუმარი"მოგესალმები მეგობარო | RSS
მთავარი | ჩემი პროფილი | რეგისტრაცია | გამოსვლა | შესვლა


             AUTO-WORLD
შემოსვლის ფორმა
ძებნა
გამოკითხვა
შეაფასე საიტი
სულ შეფასებები: 60
მინი ჩატი
მეგობრები
  • შექმენი საიტი
  • ყველაფერი მასტერთათვის
  • პროგრამები ყველასთვის
  • გართობის სამყარო
  • რუნეტის საუკეთესო საიტები
  • კულინარია
  • სტატისტიკა

    საიტზეა: 1
    სასტუმრო: 1
    მომხმარებლები: 0
    მთავარი » შეტყობინებების დაფა » გადადი ყველას სანახავად! » მსუბუქი ავტომობილები (japan)

    კატეგორიაში განცხადება: 2
    ნაჩვენებია განცხადება: 1-2
    გვერდები:


    დალაგება: თარიღით · სათაურით · რეიტინგით · კომენტარებით · ჩატვირთვებით · ნახვებით

    ისტორია ორიგინალი კატალოგი

    კომპანია Honda 1946 წელს იაპონელმა ინჟინერმა, გამომგონებლმა და ავტომრბოლელმა სოიჩირო ჰონდამ (Soichiro Honda) დაარსა, იგი 1906 წელ ს დაიბადა და თითქმის 50 წელზე მეტია მისი ქცევა არასტანდარტული და გამომგონებლურია. ჰონდას სკოლაც კი არ დაუმთავრებია, 16 სლის ასაკში იგი ტოკიოს ავტოსარემონტო სახელოსნოში მოსწავლედ მივიდა. . 

    მანქანებისადმი ადრეულ ასაკშივე დიდი ინტერესი მისი მამით იყო გამოწვეული იგი მჭედელი იყო, რომელიც ევლოსიპედებს არემონტებდა, თან შვილს სხვადასხვა პრობლემების გადაჭრას ასწავლიდა. 1928 წელს საკმარისი ფულის შეგროვების შემდეგ, იგი დაბრუნდა მშობლიურ ქალაქში ხამამატსუს პროვინციაში და იქ პირველი სარემონტო სახელოსნო გახსნა. ამავე წელს მან მიიღო პირველი პატენტი იდეისთვის გამოეცვალა ბორბალში ხის სპიცები მეტალით.  
    ჰონდას გამოგონებებმა მომავალში მას დიდი წარმატება მოუტანეს, რომელიც რთული დავალებებისთვის უმარტივეს გადაწყვეტილებებს პოულობდა. 
    ტაკეო ფუძისავა ითვლება Honda-ს მეორე მამა დამაარსებლად.
    1945 წელს, როცა მისმა ქარხანამ ომისა და მიწისძვრების გამო სერიოზულად იზარალა, ჰონდამ მიჰყიდა ტოიოტსს 450 ათას იუენდა.  
    ერთხელ ჰონდამ თავის ველოსიპედს მოტორი მიამაგრა და ამგვარად შექმნა მოპედი, შემდეგ ასეთი მოპედები თავისი მეგობრებისთვისაც შექმნა, ამის შემდეგ ჰონდამ გადაწყვიტა ასეთი მანქანების წარმოებით სერიოზულად დაინტერესებულიყო.
    Honda Dream Type D - მოტოციკლების შექმნის დროს Honda-ს პირველი ცდა. 
    1950 წელს ტოკიოში კომპანიის ფილიალი გაიხნს. აქვე შეიძინეს საქსოვი ქარხანა, რომელიც მოტოციკლების მწარმოებელ ქარხანად გადააკეთეს. სადაც მოტოციკლ Dream Type D-ის წარმოება დაიწყო, რომელიც 1951 წელს Dream Type E-ით შეიცვალა, რომელიც მაქსიმალურ სიჩქარეს 70 კმ/სთ ავითარებდა.  
    1952 Honda-ს სათაო ოფისი ტოკიოში გადავიდა, პროვინცია საიტამაში გაიხსნა ქარხანა Shirako, შეიქმნა ახალი ძრავი Cub Type F ბრუნვით 50 კუბ.სმ და სიმძლავრით 1,2 ლ.ს. 
    1953 წელს კიდევ ორი ქარხანა გაიხსნა და დაიწყო Benly J-type-ის წარმოებაშემდეგ წელს კი კომპანიის აქციები უკვე ტოკიოს ბირჟაზე იყიდება. ტექნიკური მახასიათებლების გამო Honda უფლებას აძლევენ მონაწილეობა მიიღოს მოტოსოირტში _ მისი გუნდი მონაწილეობს საერთაშორისო მოტორბოლაში Sao Paulo ბრაზილიაში და Isle of Man TT ბრიტანეთში. 
    1955 კომპანია მოტოციკლების წარმოებით იაპონიაში ლიდერო ხდება. Honda-მ მონაწილეობა მიიღო პირველ იაპონურ რბოლაში Motorcycle Endurance Road Race და გაიმარჯვა 350 და 500 კუბ.სმ. კლასებში, მიიღო ასევე პრიზი კონსტრუქციისათვის. გამოშვებულ იქნა ახალი მოდელი Benly JB, Dream SA, Dream SB-type. 1956 წელს შემუშავებულ იქნა კორპორატიული პრინციპები, რომელსაც კომპანია დღემდე ინარჩუნებს. ამ პერიოდიდან ჰონდას პროდუქციას ერთწლიანი გარანტია აქვს.  Honda-ს შემდგომი გამარჯვებები მოტორბოლებში იმდენად ბევრია, რომ მათ ჩამოთვლას არ მოვყვებით. 1958 წელს გამოვიდა მოდელი Super Cub, 1959 კი Honda მოტოციკლების წარმოებით მსოფლიოში ყველაზე დიდი კომპანია იყო. სწორედ 1959 წელს ამერიკის შეერთბულ შტატებში ჩამოყალიბდა კომპანია American Honda Motor. . 
    ერთერთი ყველაზე მასობრივი მოდელი — Honda Super Club. 
    60-იან წლებში ჰონდას ფილიალები უკვე ევროპაშიც გამოჩნდა. დაიგეგმა სპეციალური სარეკლამო კამპანია სლოგანით "საუკეთესო ხალხი მგზავრობს ჰონდათი" («You Meet the Nicest People on a Honda»). ეს კამპანია 5 მილიონი ამერიკული დოლარი დაჯდა, თუმცა მან მოტოციკლი ძალიან პოპულარული გახადა და განსაკუთრებით მისი ახალი იმიჯი _ მხიარული საოჯახო საშუალება საშუალო ფენის გადასაადგილებლად", სწორედ ამის შემდეგ გამოჩნდა Honda უკვე საავტომობილო ბაზარზე. 1963 წელს მისი პირველი მოდელი გამოვიდა საშუალო ზომის სპორტული მოდელი S500.
    Honda S500 — პირველი და მაშინვე სპორტული ავტომობილი. 
    ამასთან სიოტირო ჰონდამ ამჯერადაც გამოავლინა თავისი ხულიგნური ხასიათი, მან უგულებელყო იაპონიის საერთაშორისო სავჭრობის სამინისტროს განცხადება, რომ იაპონიას არ სჭირდება კიდევ ერთი ავტომწარმოებელი. S500 გარდა Honda-მ გამოშვა პატარა სატვირთო T360. 
    1964 წელს Honda-მ პირველმა განაცხადა Formula 1-ში მონაწილეობის შესახებ. იმავე წელს მისი გუნდი გამოვიდა 1500 კუბ.სმ. კლასში გერმანიაში, S500 კი ნიურბერგში 600კილომეტრიან რბოლაში გაიმარჯვა. 1965 წელი კი ფორმულა 1-ში Honda-ს პირველი გამარჯვების წელია _ მექსიკაში 1500 კუბ.სმ. კლასში Honda-მ გრან-პრი მოიპოვა. . 
    ლონდონში გაიხსნა Honda-ს ბრიტანული წარმომადგენლობა და ახალი მოდელის S600 ექსპორტი იწყება. აღსანიშნავია, რომ მანაც, როგორც S500 ნიურბერგში რბოლა მოიგო. იქმნება ყველაზე კომპაქტური და ძლიერი გენერატორი მსოფლიოში — Honda E300. 
    Honda N360-ს ჰქონდა პატარა პარამეტრები, რომელიც იაპონიის ვიწრო ქუჩებისთვის ძალიან მოსახერხებელი იყო.
    1966 გამოვიდა ახალი მოდელი — კომპაქტური N360, დაიწყო S800 გაყიდვა და ექსპორტი, ასევე დამყარდა მსოფლიო რეკორდი — Honda-მ 11ჯერ მიყოლებით მოიპოვა გამარჯვება ფორმულა2-ში.
    S800 —Honda-ს პირველი ექსპორტირებული მოდელი. 
    1971 წელს Honda-მ ახალიძრავი წარმოადგინა CVCC (Compound Vortex Controlled Combustion), პირველი ომელც შეესაბამებოდა 1975 წლის აქტს სუფთა ჰაერის შესახებ, ამავე წელს მან დაიწყო მსუბუქი ავტომობილის Life-ს გაყიდვა, რომელსაც ძრავის წყლის გამაგრილებელი ჰქონდა. ამ პერიოდშივე გაიხსნა წარმომადგენლობა ბრაზილიაში და მექსიკაში მოტოციკლის წარმოება დაიწყო. თუმცა წარმატება Honda-სთან 1972 წელს მოვიდა - მოდელ Civic-ის გამოშვება.  
    1975 წელს გამოვიდა «Honda Credit System» კრედიტით გაყიდვის სისტემა. 1976 წელს ახალი მოდელი გამოვიდა — Accord, Civic-მა კი მილიონ ეგზემპლარს გადააჭარბა. 1975 წელს Civic-მა დაიკავა პირველი ადგილი ეკონომიის ტესტებში, რომელსაც ატარებდა ამერიკული ორგანიზაცია გარემოს დაცვის შესახებ და ენერგეტიკის ფედერალური მმართველობა. საზოგადოებრივი საქმიანობის განსავიტარებლად დაარსდა ფონდი ჰონდა (Honda Foundation). 1978 წელს ახალი მოდელი დებიუტი შედგა, ეს იყო Prelude, 1980 წელს კი Honda იაპონიის სამ უდიდეს ავტომწარმოებელ კომპანიათარიცხვში მოხვდა. 
    კუპე სპორტული ელემენტებით — Honda Prelude.. 
    აგებული Civicის ბაზაზე, ხუთადგილიანი სედანი Honda Ballade იყო 80-იანი წლების მრავალ სიახლეთა შორის.
    წარმოებაში ჩაუშვეს ახალი და ახალი მოდელები, 1980 წელს — Ballade, 1981 — Vigor და City. 1981 წელს გამოშვებულ მანქანათა რაოდენობამ 5 მილიონს მიაღწია, კომპანიის აქციები ლონდონის ბირჟაზე სერიოზულ თანხად იყიდებოდა. 
    1982 წელს აშშ-ში ოჰაიოს ქარხანაში ავტომობილ Accord-ის წარმოება დაიწყო. იმავე წელს მოტოციკლი Honda XL500R იმარჯვებს პარიზ-დაკარის რბოლაში, ერთი წლის შემდეგ კი 15წლიანი პაუზის შემდეგ Honda ფორმულა1-ზე ბრუნდება. 
    1983 წელს წარმოდგენილი იქნა მოდელი Ballade Sports CRX, Honda-მ ხელშეკრულება დადო Austin Rover Group-თან ერთობლივი სამუშაოების შექმნაზე, პრეზიდენტი კავასიმა პენსიაში გავიდა და პრეზიდენტი ტადასი კუმე გახდა.. 
    Honda Ballade Sport CRX— ძალიან მსუბუქი და სწრაფი ავტომობილი. 
    1985 წელს პირველად გამოჩნდა ისეთი მოდელები, როგორიცაა Life, Integra და Legend. იმავე დროს ვითარდებოდა ძალისმიერი პროდუქციის მიმართულება -- ეგზემპლარების საერთო რაოდენობამ შეადგინა 10 მილიონი.  
    კომპანია Honda-ს ფლაგმანი. შედარებით მოზრდილი სედანი— Honda Legend.
    პარალელურად გრძელდებოდა საერთაშორისო ქსელის გაფართოება. 1986 წელს დაიწყო სისტემა 4WS (4-თვლიანი მართვა) შექმნა, კანადაში დაიწყო Accord-ის წარმოება, Honda-მ დაიკავა სამი პირველი ადგილი პარიზ-დაკარის რბოლაში.  
    1987 წლიდან სისტემა 4WS უკვე ავტომობილ Prelude-ზე დამონტაჟდა, Honda გახდა ყველაზე სწრაფად მზარდი კომპანია მსოფლიოში და განაცხადა უსაფრთხოების ბალიშების სისტემის შექმნის შესახებ. (SRS). წარმოებულ იქნა 5 მილიონი Civic. ჟურნალ Motor Trend-ის მიერ შედგენილ რეიტინგში ყველაზე პოპულარული მანქანები პირველი სამი პოზიცია CRX, Civic და Prelude-მა დაიკავეს.  
    1990-იან წლებში საქმიანობა ახალი მოდელი NSX დებიუტით დაიწყო. უახლესი ტექნიკური პარამეტრებით ეს იყო პირდაპირი გამოწვევა Ferrari-ს სპორტული ავტომობილებისთვის. NSX ამერიკულ ბაზარზე მალევე დამკვიდრდა და სწრაფადაც იყიდებოდა. ამავე დროს Honda ვითარდებოდა ეკოლოგიური მიმართულებითაც. მისმა ავტომობილმა მზის ენერგიაზე Dream დაიკავა მეორე ადგილი World Solar Challenge-ის რბოლაში.  
    ტექნიკურად სრულყოფილმა Honda NSX-მა სერიოზული კონკურენცია გაუწია იტალიურ და გერმანულ სპორტულ ავტომობილებს. იგი ცოტა ხნის წინ დიდი დანახარჯების გამო წარმოებიდან მოიხსნა.
    1990 წელს გამოშვებული მოტოციკლების რაოდენობამ 3 მილიონს მიაღწია. 1991 წელს კომპანიის დამაარსებელი სოიჩირო ჰონდა გარდაიცვალა. კომპანია განვითარებას განაგრძობდა. 1992 წელს გამოვიდა ახალი მოდელი — CR-X Del Sol, Civic-მა კი თავისი 20 წლის იუბილე იზეიმა.  
    Honda CRX Del Sol a Civic-ის ბაზაზე იყო აგებული. იყო მხოლოდ ორ ადგილიანი, მაგრამ სახურავის დემონტრირების საშუალება ჰქონდა.
    1993 წელს Honda -მ კვლავ დატოვა ფორმულა1. ავტომობილმა Dream მზის ენერგიაზე გაიმარჯვა World Solar Challenge-ის რბოლაზე. Suzuka Circuit -ის კომპლექსში იხსნება საკოლექციო დარბაზე. 1996 წელს გამოდის ისეთი მოდელები, როგორიცაა Logo და Stepwagon, ხდება ATTS სისტემის პრეზენტაცია. (მაბრუნებელი მომენტის განაწილების ავტომატური სისტემა), ასევე ხდება ადამიანის მსგავსი რობოტის შესახებ პირველი ინფორმაციის გავრცელება.  
    პატარა Honda Logo იაპონიაში ძალიან პოპულარულია, სადაც ყოველწლიურად ქუჩაში მანქანების რიცხვი იზრდება.
    წლების განმავლობაში Honda სულ უფრო ვითარდება ეკოლოგიის თვალსაზრისით, უშვებს ავტომობილებს, რომლებიც გაზსა და ელექტროენერგიაზე მუშაობენ, ავითარებს ძრავის მახასიათებლებს,რომლებიც მავნე გაზების რაოდენობას ამცირებს. ასე მაგალიტად, 1996 წელს გამოდის Honda EV PLUS — ელექტრომობილი, რომელიც უკვე 1997 წლიდან შეიძლება იქირაო. იქმნება ჰიბრიდული ავტომობილები IMA სისტემით, გამოდის ძრავები ZLEV გამონაბოლქვის ნულოვანი სისტემით.  
    სწრაფი და აგრესიული Honda S2000 გამოვიდა 1998 წელს,, კომპანიის 50 წლის იუბილეზე.
    Honda HR-V — უნივერსალი დიდი გამავლობით და სრული ამძრავით ხდება მანდილოსნების საყვარელი ავტომობილი.  
    მსუბუქი ავტომობილები (japan) მადლობას უხდით wikipedia| ნახეს: 683 | თარიღი: 2010/10/18 | კომენტარები ()

    Nissan-ის ისტორია
    იაპონური ავტოინდუსტრიის დაარსებელი მასუძირო ჰამისიტო 
    კომპანია Nissan-ის ისტორია იწყება საამტომობილო ქარხნის Kwaishinsha Co.-ს გახსნით, შექმნილი 1911 წელს იაპონური ავტოინდუსტრიის პირველი დამაარსებლის ბატონი მასუძირო ჰამისიტო (Masujiro Hashimoto) მიერ ქალაქ ტოკიოში აზაბუ-ჰიროს (Azabu-Hiroo) რაიონში. 1914 წელს გამოშვებულ იქნა პატარა, ყუთის მსგავსი სამგზავრო ავტომობილი საკუთარი დიზაინით, რომელიც შემდეგ წელს ბაზარზე წარსდგა სახელწოდებით Dat Car. მისი მაქსიმალური სიჩქარე იყო 32 კმ/სთ. სახელწოდება Dat არის ჰამისიტოს სამი ძირითადი მეცენატის გვარრების პირველი ასოების აბრევიატურა. კენძირო დენი(Kenjiro Den), როკურო აოიამა (Rokuro Aoyama) და მეიტარო ტაკაუჩი (Meitaro Takeuchi). გარდა ამისა, სიტყვა Dat იაპონურ ენაზე ნიშნავს ციცხალს, проворный».
    კომპანია Jitsuyo Jidosha Co. Ltd., Nissan-ის კიდევ ერთი წინამორბედია 
    1935 წელს აქცენტი Nissan-ის ბრენდის განვითარებაზე გაკეთდა, რამაც კომპანიის მარკეტინგულ პოლიტიკაზე სერიოზული გავლენა იქონია. მიღებულ იქნა პირველი კორპორატიული სიმბოლიკა:წიტელი ფერის წრე მზის ამოსვლის სიმბოლო იყო, ცისფერი ცას განასახიერებდა. იმ დროის სლოგანი "გულწრფელობას მოაქვს წარმატება". 1935 წელს ავტომობილბის ავსტრალიაში ექსპორტი დაიწყო. იმ პერიოდში Datsun-ის ავტომობილები იაპონიის სწრაფ ინდუსტრიულ ზრდას განასახიერებდნენ, სიმბოლო იყო, და როგორც ამის დამადასტურებელი, გამოჩნდა დევიზი: "ამომავალი მზე-დროშა, Datsun - ავტომობილი, რომელსაც ირჩევენ". 
    1951 წელს Nissan-მა Patrol -ის დაბადება იზეიმა—პირველმა სრულამძრავიანმა 6 ცილინდრიანმა ყველგანმავალმა. 
    1958 წელს Nissan Motor Co. მსუბუქი ავტომობილების აშშ-ში ექსპორტი დაოწყო. იმავე წლის სექტემბერში ორმა ავტომობილმა Datsun 210 მონაწილეობა მიიღო Australian Mobil Gas Trial Rally, ერთერთ საკმაო რთულ რბოლაში მსოფლიოში და თავის კლასში ჩემპიონის ტიტული მოიპოვა.
    Datsun 210 - აშშ-ში ექსპორტირებული ერთერთი პირველი მოდელი. 
    იყო პირველი ავტომწარმოებელი იაპონიაში, რომელმაც 1960 წელს მიიღო მე-10-ე ”წლის პრიზი”, მწარმოებლური ინჟინერიის შესანიშნავი მაჩვენებლების გამო.. მთელი ამ წლების განმავლობაში Nissan მიზანმიმართულად ქმნიდა ძლიერ ორგანიზაციას, როგორც ფუნდამენტს მომავალში წარმატებული ზრდისთვის. 
    იაპონიაში მყიდველთა აღიარების შემდეგ, Datsun-ის სამარკო ნიშანი მაღალი ხარისხის მსუბუქი ავტომობილების სინონიმი გახდა. ავტომობილიზაციის პროცესი წარმატებით განაგრძობდა სვლას იაპონურ ბაზარზე და 1958 წლის აგვისტოში Nissan-მა გამოუშვა მაღალი კლასის ავტომობილი Datsun Bluebird, შექმნილი პირადი სარგებლობისთვის. 
     ავტომობილი Bluebird 1959 წლის და Cedric 1960 ლის იაპონელი მყიდველების გული მოინადირეს და იაპონიის ავტომობილიზაციის პროცესი დააჩქარეს.
    თავიდანვე Nissan კომპანია ცდილობდა წარმოება საზღვარგარეთაც შეექმნა 1959 წელს გამოვიდა ინიციატივით ამწყობი წარმოების ორგანიზებით კომპანია Yulon Motor Co., Ltd ბაზაზე ტაივანში, 1961 წელს ორგანიზებულ იქნა Nissan Mexicana, S.A. de C.V. და Nissan Motor Manufacturing Co. ავსტრალიაში. 
     მაღალი სისწრაფის ავტომობილების ერის მოახლოების გამო მოდელი Gloria აღჭურვილ იქნა იმ დროისათვის ერთერთი ყველაზე მძლავრი ძრავით. ავტომობილი ასევე უზრუნველყოფდა არაჩვეულებრივ კომფორტს სიარულის დროს. 1964 წლის მაისში იაპონიაში Grand Prix მეორე რალის დროს ორმა ავტომობილმა Gloria Super-6 დასაწყისიდანვე ლიდერობა აიღეს და საკმაო დისტანციით ფინიშამდე პირველები მივიდნენ, მოიპოვეს რა ჩემპიონის ტიტული. 
    1963 წლის სექტემბერში Skyline მეორე თაობის წარმოების შესახებ ოფიცილალური განცხადება გაკეთდა. უკვე ნოემბერში კი ავტომობილი იაპონურ ბაზარზე გამოჩნდა. იგი იყო არცთუ ისე დიდი, მოხერხებული საოჯახო ავტომობილი, უბრალო და საიმედო, როგორც მართვის, ასევე მომსახურების დროს. ასეთი იმიჯის გამო ის ბევრი მოწონებას იმსახურებდა. 
    მანქანის ძრავს ორწლიანი საექსპლუატაციო გარანტია ჰქონდა ან 30 ათასი კილომეტრის გარბენისა. ამის გამო ავტომობილმა უმაღლესი "ტექნიკური ჯილდო ავტომშენებელთა საზოგადოებიდან" მიიღო.
    სპორტული იმიჯის მიუხედავად, Nissan Skyline 2000 GT-B მაღალი გაყიდვებით ხასიათდებოდა. 
    შედეგად, 1965 წლის თებერვალში გამოშვებულ იქნა ავტომობილი Skyline 2000GT-B. იმის მიუხედავად, რომ მანქანა იყო სპორტული, Skyline 2000GT-B მასობრივი ავტომობილი გახდა, რომელიც გაყიდვების დიდი მაჩვენებლით გამოირჩეოდა. სტანდარტული კოლექცია საკუთარ თავში აერთიანებდა იტალიაში დამზადებული , რომელსაც მსოფლიოში საუკეთესო თვისებები ჰქონდა. თვით ყველაზე პრეტენზიულ მძღოლებსაც კი არ შეეძლოთ არ ეღიარებინათ ავტომობილის შესანიშნავი თვისებები. პოპულარული მოდელი Skyline S54B მოიპოვა გამარჯვება იაპონიაში ავტორალიში და მოიგო ყველა ტური, დაჯაბნდა რა მეტ-ნაკლებად ცნობილი საზღავრგარეთული სპორტული ანალოგები. 
    ხელმისაწვდომი და იაფი Nissan Sunny-მ დაუდო საფუძველი საკუთარი ავტომობილების ერას.
    Datsun Sunny 1000 ბაზარზე წარმოდგენილი იყო, როგორც მოდელი განკუთვნილი ახალგაზრდა მყიდველებისათვის, რომლებსაც ჯერ არ აქვთ საკმარისი შესაძლებლობები ძვირიანი ავტომობილების შესაძენად. 
    1966 წელს ავტომობილმა Nissan Prince R380 მესამე ადგილი დაიკავა იაპონურ რალიში Grand Prix, კონკურენციას უწევდა ლეგენდარულ Porsche 906. იმავე წელს Nissan Bluebird მოიპოვა წარმატება თავის კლასში მე-14 Safari Rally. იაპონურმა ავტომობილმა აქ პირველად გაიმარჯვა. 
    1967 წელს იაპონიის საიმპერატორო ოჯახისთვის შექმნილ იქნა პირველი ლიმუზინი Prince Royal ძრავით V8 ბრუნვით 6373 სმ3; სიგრძე 6,155მმ, სიგანე — 2,100 მმ და სიმაღლე — 1,770 მმ. 
    Nissan Fairlady 2000 თავისი გარეგანი სახით და არაშემაშინებელი ფასით უამრავი მყიდველი მოიზიდა მთელ მსოფლიოში და ამით კომპანიას საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარობა მოუტანა. 
    1969 წელს გაყიდვაში გაიშვა უკანაამძრავიანი Datsun 240Z - დამოუკიდებელი ”პოდვესკით”, წინა დისკური მუხრუჭებით, და 6 ცილინდრიანი ძრავით. იგი სულ მალე 70-იანი წლების ყველაზეპოპულაულ სპორტულ მანქანად იქნა აღიარეული. მისი მოდელის 500 000 მანქანა 10 წელზე ნაკლებ დროში გაიყიდა.
    Datsun 240Z —Safari Rally-ის გამარჯვებული 1971 წელს. ხასიათდებოდა დიდი მოთხოვნილებით, შესაშური მოთხოვნილებით სარგებლობს. 
    1970 წელს Bluebird -ს შესანიშნავი გამოსვლის შედეგად Nissan -მა Safari Rally -ში გაიმარჯვა, 1971 წელს კი გამარჯვება Datsun Fairlady 240Z -მ მოიპოვა.
    1974 წლის განმავლობაში 10 000 ყველგანმავალი - Nissan Patrol გაიყიდა.
    შიდა ბაზარს კომპანია ძალიან დიდ მნიშვნელობას ანიჭებდა და ამიტომ 1977 წელს ახალი ქარხანა Kyushu Plant გახსნა, ხოლო 1992 წელს კიდევ ერთი Iwaki Plant. მათში Nissan-მა თანამედროვე ტექნოლოგიები გამოიყენა. 
    1981 წელს კომპანიამ Nissan მარკის ავტომობილების მთელ მსოფლიოში გაშვება დაიწყო, რაც მის უახლეს სტრატეგიასწარმოედგენდა. 1981 წელს Nissan-ს ახალი ტექნიკური ცენტრი გაიხსნა.
    80-იან წლებში კომპანიის 2 ახალი სტრატეგიული ბაზა გაიხსნა საზღვარგარეთ:1980 წელს — Nissan Motor Manufacturing Corp., U.S.A - აშშ-ში და Nissan Motor Manufacturing (UK) Limited - დიდ ბრიტანეთში. პირველი პიკაპი Datsun გამოვიდა 1983 წელს და იგი Nissan Motor Manufacturing Corp., USA ქარხნის კონვეირზე აიწყო, ხოლო პირველი Sentra (Sunny) - 1985 წლის მარტში.
    Nissan Silvia Q's აღიარებულია ყველაზე ლამაზ ავტომანქანად და 1998 წელს გრანპრიც კი მოიპოვა " იაპონიის წლი ავტომანქანა" 1988-1989 წლებში. 
    იამვე წელს აშშ_ში Nissan-ს ქვეგანყოფილება, კომპანია Infiniti Division of Nissan North America, რომელიც უშვებდა ლუქსის ტიპის ავტომობილებს და კონკურენციას უწევდა ისეთ გიგანტებს, როგორებიცაა: Mercedes, BMW და Lexus.1989 წლის ნოემბერშე გაყიდვაში გაიშვა Infiniti Q45.
    Infiniti Q45 —Nissan კომპანიის მიერ შქმნილი პირველი ლუქსის ქვეგანყოფიელბის ავტომანქანა— Infiniti. 
    აშშ-ს საუკეთესო იმპორტირებული წლის— Nissan 300ZX, ყველაფერთან ერთად საოცრად ლამაზ მოდელსაც წარმოადგენდა.
    1990 წელს აშშ-ში შეიქმნა Nissan North America, Inc., რეგიონალური საათაო ოფისი ფირმის სამხ. ამერიკაში საქმიანობის სამართავად. იმავე წელს მოდელმა 300ZX აშშ-ში "1990 წლის იმპორტირებული ავტომობილის" ტიტული მოიპოვა. 1990 წლის ნოემბერში კი Nissan-მ Siam Motors Co., Ltd. კომპანიის აქციები შეისყიდა. 
    იმავე წელს Nissan R390 GT1-მ აიღო მეხუთე საპატიო ადგილი Le Mans Rally-შ0, საუკეთესო მათ შროსი რომლის მოპოვებაც იაპონურმა ავტომობილებმა შეძლეს. 
    ჯამურმა წარმოებამ 1990 წლის იანვარში 50 მლნს მიაღწია.
    1991 წელს დიდ ბრიტანეთში შეიქმნა ახალი დისტრიბუციული კომპანია Nissan Motor (GB), Ltd.
    Nissan R390 GT1-მ აიღო მეხუთე საპატიო ადგილი Le Mans Rally-ში, საუკეთესო მათ შროსი რომლის მოპოვებაც იაპონურმა ავტომობილებმა შეძლეს. 
    1992 წელს კომპანიამ Nissan Motor Manufacturing Corporation, USA დაიწყო მოდელზე - Altima (Bluebird) - მუშაობა, ხოლო Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd.-მ კი ცნობილი იაპონელი დიზაინერის ტოკუისირო ხოსაკას მიერ შემუშავებული Nissan Micra (March)-ს წარმოება. ამ უკანასკნელმა გამოშვებისთანავე დაიმსახურა "1993 წლის საუკეთეო ავტომობილის" ტიტული. ავტომანქანამ March ასევე მოიპოვა პრემიები "1992-93 წლების იაპონური ავტომობილი" და "1992-1993 წლების უახლასი ავტომობილი " იაპონიაში.  
    ბევრი ჯილდოს ლაურეატი, მთელს მსოფლიოში უსაზღვროდ პოპულარული Nissan Micra (March).
    1993 წელს კომპანიამ Nissan Motor Iberica, S.A. გამოუშვა ახალი ყველგანმავალი Terrano II ევროპის ბაზრებისთვის.
    1994 წელს ევროპაში Maxima QX-ს ახალი ტაობა გაჩნდა გაყიდვაში, 1995 წელს კი - Almera.
    1995 წელს კომპანიამ განსაზღვრა მსოფლიოს რეკონსტრუციის პოლიტიკა, რომელიც ასევე ეხებოდა ადგილობრივი საწარმოების გაფართოებასა და დეტალების იმპორტს მთელ მსოფლიოში.
    Nissan აქტიურად მუშაობდა გარემოს დაცვის საკითხებზე, რიომელიც დღითი დღე მეტ ყურადღებას იპყრობდა. კომპანიის საქმიანობა ამ სფეროში გულისხმობდა ავტომობილებში გაწმენდილი კვების წყაროების და ბუნებრივი რესურსების მეორადი მოხმარების სფეროების შესწავლას. 1997 წელს ფირმამ შექმნა ავტომობილი რომელიც მუშაობდა როგორც ბენზინზე, ასევე ელექტოობაზე - hybrid electric vehicle - HEV. 
    1998 წელს გამოვიდა განახლებული Primera და European New Cars Assessment Program-ს მიერ მაშინათვე ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილად იქნა აღიარებული ДТП-ს შემთხვევაში.
    იმავე წელს Nissan აღმოიჩნდა ერთადერთი მანქანა, რომელმადც რირსეულად ჩაატარა 24 საათიანი Le Mans რალი 10-ივე პოზიციაში. 1998 წელს შეიქმნა Patrol GR - 6 ცილინდრიანი ტურბოდიზელის ძრავით 2,8 ლ მოცულობით.
    1999 წელს ჟენევის ავტოშოუზე წარმოადგინეს Almera Tino-ს პროტოტიპი, რომელიც 2002 წელს ეროპის ბაზარზე გაყიდვაში ავტომანქანების პირადმა ექსპორტმა 1999 წელს 30 მლნ-ს მიაღწია.
    მსუბუქი ავტომობილები (japan) მადლობას უხდით wikipedia| ნახეს: 711 | თარიღი: 2010/09/27 | კომენტარები ()

    Copyright anti © 2017