Bentley - მსუბუქი ავტომობილები (evropa) - გადადი ყველას სანახავად! - ავტომობილების ისტორიები - A N T I W A P


შაბ., 2016/12/10, 23:21
თქვენ შემოხვედით ვერსია და IP-ით 54.166.112.64 როგორც სტუმარი | ჯგუფი "სტუმარი"მოგესალმები მეგობარო | RSS
მთავარი | ჩემი პროფილი | რეგისტრაცია | გამოსვლა | შესვლა


             AUTO-WORLD
შემოსვლის ფორმა
ძებნა
გამოკითხვა
შეაფასე საიტი
სულ შეფასებები: 59
მინი ჩატი
მეგობრები
  • შექმენი საიტი
  • ყველაფერი მასტერთათვის
  • პროგრამები ყველასთვის
  • გართობის სამყარო
  • რუნეტის საუკეთესო საიტები
  • კულინარია
  • სტატისტიკა

    საიტზეა: 1
    სასტუმრო: 1
    მომხმარებლები: 0
    მთავარი » შეტყობინებების დაფა » გადადი ყველას სანახავად! » მსუბუქი ავტომობილები (evropa)

    Bentley
    ინფორმაცია | | სურათი 2010/09/24, 13:50
    ისტორია„Bentley” - მანქანა, რომელიც წლების განმავლობაში სამეფო კარის წარმომადგენელთათვის იქმნებოდა. მას ძველი ისტორია აქვს, რომელიც ინგლისში ჯერ კიდევ 1919 წლიდან იწყება. ვოლტერ ბენტლიმ თავისი პირველი ავტომანქანა ააწყო. იქამდე თავის ძმასთან ერთად ფრანგულ მანქანებს ჰყიდდა. აქედან გამომდინარე, საკუთარის შექმნის სურვილი ყოველთვის ჰქონდა.
    ვოლტერ ბენტლიმ პირველი მანქანა „Bentley Motors-ის” სახელით დაარეგისტრირა და ამავე წელს ლონდონის გამოფენაზე გაიტანა. პირელი მოდელი ტექნოლოგიურად კიდევ ორი წელი იხვეწებოდა. 
    ფინანსური სირთულეები კომპანიამ თავისი ისტორიის განმავლობაში მრავლჯერ განიცადა. პირველი დახმარება მას მილიონერმა ვულფ ბარნატომ 1925
    Speed-ვერსიის ამოცნობა სულ იოლად შეიძლება ფალშრადიატორის მუქი ბადის, უკანა სპოლერის და გამონაბოლქვის უზარმაზარი მილებით.
    გასული საუკუნის 20-იან წლებში Bentley-მარკის ზოგიერთ მოდელს speed-სიტყვა მიემატა დასახელებაში. სიჩქარე - ცოტათი ხმამაღალი ნათქვამია. დღევანდელი გადმოსახედიდან მაქსიმალური 140 და 150 კმ/სთ სიცქარე არაფერს ნიშნავს, მაგრამ იმ დროს ცოტა სერიულ ავტომობილს თუ შეეძლო იგივე მაჩვენებლებით დაკვეხნა. 2007 წელს GT Speed - კუპე მოგვევლინა, რომელიც ყველაზე მძლავრი სერიული ავტომობილი გახდა Bentley-ს ისტორიაში. შემდეგ „სწრაფი ისტორიის" დოზა იგემა სედანმა - Flying Spur. უკვე ახალ წელს კი კაბრიოლეტმა - GTC. მართვის ბლოკის განახლების წყალობით ბიტურბირებული W12 6.0 -ს სიმძლავრემ 48 „ბედაურით" იმატა და გახდა - 600 ცხ.ძ. 
    Pirelli PZero-რეზინებში გამოკერილი 20-დიუმიანი დისკებიდან უზარმაზარი სამუხრუჭე დისკები ჩანს: 420 მმ დიამეტრით წინ და 356-ით უკან. ლამის ყველაზე დიდები მსოფლიოში მსუბუქი ავტომობილისათვის. აღნიშნული კარბონოკერამიკული მუხრუჭები 20 კგ-თ მსუბუქია სტანდარტულზე და უკვე ოპციის სახითაცაა ხელმისაწვდომი ჩვეულებრივ GTC-ში. 
    ბრუნვის მომენტი 100 ნმ-ით გაიზარდა და უკვე 750 ნმ-ს შეადგენს. ადაპტირებადი 6-საფეხურიანი ZF-ავტომატის წყალობით ავტომობილი 100 კმ/სთ-ს 4.5 წმ-ში კრეფს - 0.3 წმ-ით ნაკლებ დროში ჩვეულებრივ კაბრიოლეტთან შედარებით. მაქსიმალური სიჩქარეც გაიზარდა 20 კმ.სთ-ით და 322 კმ/სთ გახდა. 160 კმ/სთ სიჩქარის გასავითარებლად ახალ ვერსიას 10.6 წმ სჭირდება, მაშინ როცა სტანდარტული მოდიფიკაცია მხოლოდ 11.4 წმ-ში ახერხებდა ამას. 
    ამას გარდა, GTC Speed-კაბრიოლეტმა GT Speed-კუპის მსგავსად განახლებული პნევმოპადვესკა მიიღო ალუმინის ბევრი დეტალით. ასევე, მართვის განახლებული სისტემა. 
    ჩვეულებრივი GTC-ი სახურავის გარეშე მხოლოდ 306 კმ/სთ-ს აღწევს. დახურული სახურავის პირობებში GTC Speed-ს 314 კმ/სთ სიჩქარის განვითარება შეუძლია. 
    მეტსაც გეტყვით, ყველაზე მომთხოვნი მძღოლებისათვის კომპანიის ინჟინრებმა სტაბილიზაციის სისტემასაც მიხედეს და Dynamic-რეჟიმი დაამატეს, რომელიც მაქსიმალურად წელავს ელექტრონიკის ჩართვის დროს. მძღოლს განკარგულებაში კი უკვე 600-ივე „ბედაური" ხვდება. GTC-ს სტანდარტულ ვერსიაში ამ „ნამორნიკის" რეჟიმს Sport Traction-ი ქვია და ბევრად უფრო ადრე იღებს ავტომობილის მართვას თავის თავზე. 
    სხვათა შორის, ჩვეულებრივმა კაბრიოლეტმაც მიიღო საჩუქარი: სახე ცოტათი განუახლეს, კორპუსის და ინტერიერის ფერტა გამაც გაუმრავალფეროვნეს, ახალი ამორტიზატორებიც დაუყენეს და მართვის მექანიზმიც გაუუმჯობესეს, რათა გადაადგილება უფრო კომფორტული გამხდარიყო. ბრიტანელები დამატებითი საფასურის გადახდის შემთხვევაში ორივე კაბრიოლეტში ადაპტირებად კრუიზ-კონტროლსაც დააყენებენ. 
    გაწყობის ახალი მატერიალების, ქრომისა და ალუმინის გარდა Speed-ვერსიამ 3-მოჭიდებიანი საჭეც მიიღო. ზუსტად ანალოგიური საჭე აქვს GT -მოდიფიკაციებსაც - აჩქარებულ Speed-სა და Flying Spur Speed-ს. 
    Bentley -ს ყველაზე მძლავრი და სწრაფი კაბრიოლეტის ფასი $211 216 -დან იწყება. რაც არც თუ ისეთი დიდი ციფრია გერმანული ტექნოლოგიების, ბრიტანული ფუფუნების და ნაციონალობის გარშე მყოფი სიჩქარისათვის. უბრალოდ, GTC-ი $20 ათასით იაფია. შეკვეთების მიღება დაიწყო...
    დაამატა: antiwap |
    ნანახია: 547 | განთავსებულია: 2010/10/24 | რეიტინგი: 0.0/0
    სულ კომენტარები: 0
    კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
    [ რეგისტრაცია | შესვლა ]
    Copyright anti © 2016