F I A T - მსუბუქი ავტომობილები (evropa) - გადადი ყველას სანახავად! - ავტომობილების ისტორიები - A N T I W A P


შაბ., 2016/12/10, 23:21
თქვენ შემოხვედით ვერსია და IP-ით 54.166.112.64 როგორც სტუმარი | ჯგუფი "სტუმარი"მოგესალმები მეგობარო | RSS
მთავარი | ჩემი პროფილი | რეგისტრაცია | გამოსვლა | შესვლა


             AUTO-WORLD
შემოსვლის ფორმა
ძებნა
გამოკითხვა
შეაფასე საიტი
სულ შეფასებები: 59
მინი ჩატი
მეგობრები
  • შექმენი საიტი
  • ყველაფერი მასტერთათვის
  • პროგრამები ყველასთვის
  • გართობის სამყარო
  • რუნეტის საუკეთესო საიტები
  • კულინარია
  • სტატისტიკა

    საიტზეა: 1
    სასტუმრო: 1
    მომხმარებლები: 0
    მთავარი » შეტყობინებების დაფა » გადადი ყველას სანახავად! » მსუბუქი ავტომობილები (evropa)

    F I A T
    ინფორმაცია | | სურათი 2010/09/27, 14:13
    FIAT-ის ისტორია
    FIAT (Fabrica Italiana Automobili Torino) —უდიდესი იტალიური საავტომობილო კორპორაცია. აწარმოებს მსუბუქ და სპორტულ ავტომობილებს, სატვირთოებს, სხვადასვა საყოფაცხოვრებო და სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკას. კორპორაციას ასევე ეკუთვნის აეროკოსმოსური პროდუქციის საწარმო. შტაბ-ბინა მდებარეობს ტურინში.

    ჯოვანი ანელი(Giovanni Agnelli) —იტალიური ავტოგიგანტის დამფუძნებელი.
    კომპანია 1899 წელს ინვესტორების ჯგუფმა შექმნა, რომელთა შორის იყო ჯოვანი ანელი. (Giovanni Agnelli) და დაიწყო ავტომობილების აწყობა Renault-ის ლიცენზიით და De Dion-ის ძრავით. 1903 წელს იტალიაში ფოლადის იმპორტზე ტარიფები გაუქმდა, რამაც წარმოების სწრაფი გაფართოება გამოიწვია, გაჩნდა ორიგინალური მსუბუქი ტაქსები, სატვირთო ავტომობილები და ავტობუსები, დაიწყო თვითმფრინავებისა და გემების ძრავების წარმოება. 
    ავტომობილმა FIAT-მა, რომელიც განკუთვნილი იყო ელიტარული მყიდველებისათვის, პოპულარობა მოიპოვა არა მარტო იტალიის, არამედ მსოფლიო ბაზარზე. იმავე დროს, ბრენდმა FIAT-მა აღიარებამოიპოვა საავტომობილო რბოლაში, სადაც იმარჯვებდა ისეთ მარკების გვერდით, როგორიცაა Lancia, Storero, Miller და Nazzaro.
    FIAT Tipo Zero, გამოშვებული 1912 წელს, გახდა FIAT-ის ავტომობილების სტილის ფუძემდებელი. 
    FIAT-მა ძალიან სწრაფად მოაგვარა თავისი პროდუქციის საზღვარგარეთ გამოშვების საკითხები. მაგალითისთვის გამოდგება ქარხანა Poughkeepsie აშშ-ში, რომელიც უკვე 1909 წლიდან ფუნქციონირებდა.
    ეს მიდგომა სრულად ასახავდა ჯოვანი ანელის შეხედულებებს, რომელიც უკვე გეგმავდა შეემუშავებინა მეთოდები წარმოების გაკონტროლებისთვის. ამ პროექტის შედეგი იყო Lingotto, იმ პერიოდში ყველაზე დიდი საავტომობილო კომპლექსი ევროპაში, რომელმაც პროდუქციის წარმოება 1922 წელს დაიწყო
    1922 წელს პროექტი Lingotto ყველაზე დიდი საავტომობილო კომპლექსი იყო ევროპაში.
    პროექტი დაფუძნებული იყო განსაზღვრულ სტრატეგიაზე: შეექმნა ავტომობილი, განკუთვნილი არა ელიტისთვის და ერთეულებისთვის, არამედ ყველასთვის,ანუ მასობრივი. ეს მიზანი მიღწეული იქნა საწარმოოში სრულიად ახალი ინდუსტრიული ორგანიზაციის პრინციპების წყალობით. დამყარებული აწყობის ხაზის კონვეირულ ტიპზე.
    1932 წელს მოდელ Balilla-ს დებიუტი შედგა. მალე ამ მოდელის მანქანის 113 ათასი ეგზემოპლარი იქნა წარმოებული;
    1936 წელს გამოჩნდა Topolino, იგივე FIAT 500 —ორადგილიანი მანქანა ძრავით სამუშაო ბრუნვით 569 ცმ3, ყველაზე მინიატურული ავტომობილი მსოფლიოში, რომელიც მასობრივ წარმოებაში ჩაეშვა. თავდაპირველად დაპროექტებული იქნა ფორმა და საბარგულის მოცულობა, მხოლოდ ამის შემდეგ ინჟინერმა დანტე ჯაკოზმა (Dante Giacosa) დაიწყო სქემის მოფიქრება თუ როგორ უნდა განლაგებულიყო ნაწილები მანქანის ქვედა ნაწილში.. ეს ცნობილი ავტომობილი 1936-1955 წლებში 519 ათასი ეგზემპლარი გაიყიდა. ამ მანქანის განსხვავებული მოდელები იტალიაში მისდამი ინტერესის გაზრდის და შესაბამისად, წარმოებაც გაფართოების მიზნით შეიქმნა.
    FIAT ღრმად შეიჭრა საბჭოთა ცხოვრებაში, ქვეყნისთვის მილიონობით მსუბუქი ავტომობილი აწარმოა, შექმნა ბევრი სამუშაო ადგილი. ფიატის მოდელი ВАЗ იწარმოება დღესაც. დაუკვირდით, 2105 და 2106 და FIAT 124-ე ტექნიკური პარამეტრებით თითქმის ტყუპები არიან. ასევე თამამად შეიძლება საუბარი ამ კონცერნის შესახებ, როგორც საბჭოთა მსუბუქი ავტომობილების წარმოების „შეფზე". დღევანდელი ქუჩები „ჟიგულის" გარეშე წარმოუდგენელია. ამასთანავე, როცა „რუსული ფიატი" საზღვარგარეთ თავისი დაბალი ფასის წყალობით იტალიურ FIAT-ს სერიოზულ კონკურენციას უწევდა. დღესაც, საშუალო კლასი სწორედ ამ ავტომობილის ВАЗ ერთგულია, თუმცა ზოგი ირჩევს „კლასიკას" ანუ წარსულში FIAT-124-ს.
    FFIAT 124 - მფლობელი ტიტულისა ევროპული ავტომობილი 1967 წელი, თავისი ცხოვრება განაგრძო რუსეთში ცნობილი „კაპიკის" სახით (ВАЗ 2101).30 წლის წინ 1967-ში FIAT 124 წლის ავტომობილად იქნა აღიარებული, დამეთახმებით, ნამდვილად წარმატებული მოდელია.სპორტულ როდსტეს FIAT Dino-ზე, რომელიც 1969 წელს გამოჩნდა, დღეს ავტომობილების კოლექციონერები ნადირობენ. 1969 წელს FIAT კომპანია "ლანჩას" შემადგენლობაში შევიდა, პარალელურად გაჩნდა ახალი მოდელები, დაწყებული Dino-თი დამთავრებული 128, 130, 127 და 126 სერიებით. FIAT-მა ააგო ავტომობილების მწარმოებელი ქარხნები ჩრდილოეთ იტალიაში, პოლონეთსა და ბრაზილიაში, იტალიური საავტომობილო ნოუ-ჰაუ მთელს მსოფლიოში გაავრცელა
    მანვე შეიძინა ისეთი ცნობილი ბრენდები როგორიცაა Autobianchi და Lancia.
    1978 წლის მოდელი Ritmo განსაკუთრებული წარმატებით არ ბრწყინავდა, თუმცა FIAT-ის განვითარების ახალ ეტაპზე გადასასვლელად მნიშვნელოვან საფეხურად ითვლებოდა. 
    Ritmo-ს წარმოებამ რომელიც 1978 წელს დაიწყო, ავტომატიზაციის რევოლუციური სისტემის «Robogate» წყალობით კომპანია განვიტარების ახალ საფეხურზე აიყვანა. კონცერნის ისტორიაში გარდამტეხ მოვლენად იქცა 1983 წელი, როცა პირველად გამოუშვეს ცნობილი ავტომობილი Uno, რომელმაც წარმოადგინა ფართო გამა სიახლეებისა: ელექტრონიკაში, ალტერნატიული მატერიალების გამოყენებაში, ძრავების მოწყობაში და ა.შ
    ესეც FIAT Uno —ეს არა მარტო მნიშვნელოვანი მოდელია, არამედ კომპანიის რევოლუციური მოდელიცაა, ავტომობილი პრაქტიკულად ნულიდან, ბევრი იმ დროისთვის თანამედროვე ტექნოლოგიის გამოყენებით შეიქმნა.
    1980 წელს ჟენევაში წარმოდგენილ იქნა კომპაქტური ავტომობილი FIAT Panda. კომპანიამ მყიდველებს ავტომობილის 60 ვარიანტი შესთავაზა. გამოშვებულ ავტომობილების საერთო რაოდენობამ 5 მილიონს მიაღწია. თავისი საკმაოდ უხეში შესახედაობის მიუხედავად, Panda წარმოებულ იქნა ItalDesign-ის სალონში მაესტრო D.Jujaro-ს ხელმძღვანელობით. დღეს დასავლეთ ევროპაში ეს მოდელი ერთ-ერთი ყველაზე იაფი მოდელია.
    თავისი უბრალო შესახედაობის მიუხედავად, სრულამძრავიანმა FIAT Panda -მ დიდი პოპულარობა მოიპოვა, განსაკუთრეით იტალიის პროვინციებში. ღირდა არც ისე ძვირი, მისი გარემონტება კი სახლის პირობებშიც იყო შესაძლებელი.
    1983 წელს ჟენევაში FIAT Uno-ს დებიუტი შედგა. სამოდელო რიგი «ნომერ ერთი» — Uno — წლების განმავლობაში იგი აპენინის ნახევარკუნძულზე ყველაზე პოპულარული ავტომობილი იყო. FIAT Uno იტალიაში კონვეირიდან 1995 წლის მაისში მოხსნე და მისი წარმოება პოლონეთის ქარხანას FlAT-Polsca -ს გადაეცა, თურქეთის ქვეგანყოფილებას TOFAS-FIAT და ასევე ეგვიპტურ ფილიალ El Nasr-ს, სადაც ეს მოდელი დღემდე იწარმოება, იტალიაში იგი FIAT Punto-მ შეცვალა. 
    1986 წელს ჯუფი ფიატი იძენს Alfa Romeo-ს და მის ქვეგანყოფილებებს და ამით განიმტკიცებს საკუთარ პოზიციებს მსოფლიო ბაზარზე. ამგვარმა პოლიტიკამ კომპანიას საშუალება მისცა ბაზარზე ახალი მოდელი Alfa 164 წარედგინა, რომელმაც ამ მარკის მოდელებს შორის დიდი აღტაცემა გამოიწვია. Alfa 164-ს მალევე მოყვა მეორე მოდელი Alfa 156, რომელიც 1997 წელს წლის ავტომობილი გახდა
    ხუთკარიანი ჰეჩბეკი Tipo წარმოდგენილ იქნა 1988 წლის იანვარში , ოთხკარიანი აეროდინამიკური სამმოცულობიანი ექვსფანჯრიანი სედანი Tempra 1990 წლის თებერვალში, ხუთკარიანი უნივერსალი Tempra Station Wagon (მას ასევე ეძახიან FIAT Tempra) და ფურგონი Marengo 1990 წლის მაისში. ეს ყველა მოდელი შესრულებულია ერთი და იგივე პლატფორმაზე, ტუმცა დიზაინი ცოტა განსხვავებულია. იგივე ტექნოლოგიურ პლატფორმაზე კონცერნმა FIAT გამოუშვა ზომებით იგივე მაგრამ უფრო ძვირიანი და პრესტიჟული მოდელები С და D სეგმენტების Lancia Delta - Alfa Romeo 33 და Lancia Dedra -- Alfa 155.
    მეორადი ავტომობილების მაზარზე უნივერსალი FIAT Tempra Wagon დღესაც საკმაოდ ბევრია.
    გარედან Tipo მასშტაბებში გაზრდილ წინა ბესტსელერს FIAT Uno-ს წააგავს, თუმცა პრესტიჟული ჯილდო 1989 წლის ავტომობილი მაინც მან მიიღო. ამის მიუხედავად ბაზარზე Tipo-მ დიდი აღიარება მაინც ვერ მოიპოვა. 1995 წლის ოქტომბერში Tipo და Tempra მოდელები იტალიაში Bravo/Brava და Магеа მოდელებმა შეცვალეს. 
    Punto/Sporting — წინაამძრავიანი ავტომობილი ძალიან მციე კლასიდან (3 ან 5 კარიანი ჰეჩბეკი). თვის კლასში ყველაზე პოპულარული (17 საბაზო მოდელს შჴრის, მათ შორის კაბრიოლეტებს შორისაც). დებიუტი შედგა 1993 წლის შემოდგომაზე. GT — შედარებით მძლავრი მოდიფიკაციაა. ამ მოდელის ახალი თაობა 1999 წლის ივლისში გამოჩნდა.
    FIAT Punto შესანიშნავად იყიდებოდა არა მარტო სამშობლოში, არამედ სხვა ქვეყნებშიც. ეს არის ერთადერთი ყველაზე გაყიდვადი მანქანა ევროპაში «B» კლასის ავტომობილებს შორის.
    1998 წლის მარტ-აპრილში ტურინში FIAT Seicento იქნა წარმოდგენილი. ავტომობილი განსაკუთრებული პატარა კლასიდან. როგორც Panda ეს ავტომობილიც მიეკუთვნებოდა ევროპული ზომებით კლას A-ს. იწარმოება პოლონეთსი და რეალიზაცია ხდება ევროპაში. იწარმოება საბაზისო ვერსიები: Young, S, SX, Citymatic, Suite, Sporting, ასევე ელექტრონული ავტომობილი Seicento Elettra.
    სპორტული კუპე FIAT Coupe FIAT Bravo ბაზარზე ამ ტიპის ავტომობილებს შორის ერთ-ერთი ყველაზე იაფი მოდელებია.. Coupe Turbo - შედარებით მძლავრი მოდიფიკაციაა ძლიერი დინამიური მაჩვენებლებით და მაქსიმალური სიჩქარით 250 კმ/სთ, კონკურენტი იყო კომპრესული Merсedes-Benz CLK და Porsche Boxster-ის. მოდელი პირველად წარდგენილი იქნა 1993 წლის ნოემბერში . 2000 წლის ნოემბერში კი ტურინის ავტოსალონში ნაჩვენები იქნა ახალი კოლექცია Coupe 2.0 20V Turbo Plus 220-ძალიან ძრავით და 6 საფეხურიანი გადაცემათა კოლოფით
    მინივენი FIAT Ulysse უფრო პოპულარულია სამშობლოში, იტალიაში, ვიდრე ევროპის სხვა ქვეყნებში, სადაც იყიდება მისი ორეულები — Peugeot 807 და Citroen C8. პირველად FIAT Barchetta ფართო საზოგადოებისთვის ჟენევაში 1995 წლის გაზაფხულზე გამოჩნდა და აღიარებულ იქნა სალონის ყველაზე ლამაზ კაბრიოლეტად. ეს წინაამძრავიანი სპორტული კაბრიოლეტი — სპაიდერი ღია ან დაკეცვადი მყარი სახურავით, გაკეთებულ იქნა FIAT Punto-ს ბაზაზე, იყო ერთობლივი ნამუშევარი FIAT-ის და დიზაინერული კომპანია Pininfarina-სი.. 2000 წლის ზაფხულში ტურინში ტურინის ავტოსალონში ნაჩვენები იყო ”ლუქს” კომპლექტაცია Barchetta Riviera.
    1995 წელს ჟენევის ავტოსალონში ორკარიანი სპორტული როდსტერი FIAT Barchetta დასახელებულ იქნა ყველაზე ლამაზ ავტომობილად დასაკეც სახურავიიან ავტომობილებს შორის. 
    2000 წლის ოქტომბერში კომპანიამ აჩვენა საბარგო-სამგზავრო მოდელი Doblo , პარიზის ავტოსალონზე. ეს მანქანა შემოთავაზებულ იყო როგორც სამგზავრო, ისე საბარგო შესრულებით (Doblo Cargo).
    FIAT Stilo-ს კიდევ ექვსი-შვიდი წლის განმავლობაში აწარმოებენ, საერთო ბრუნვამ 2,5 მილიონი მანქანა უნდა შეადგინოს.
    საკმაორ მიმზიდველმა და ხელმისაწვდომმა FIAT Stilo -მ მაინც ვერ შეძლო ხელმძღვანელობის იმედები გაემართლებინა.
    კონცერნი სისტემატურად ყიდულობს გაკოტრებულ ფირმებს და დღეს FIAT -ის სახელს ქვეშ მოექცნენ Ferrari, Lancia და Alfa Romeo. ასევე ეკუთვნის რამოდენიმე ტრაქტორის ქარხანა
    საკმაორ მიმზიდველმა და ხელმისაწვდომმა FIAT Stilo -მ მაინც ვერ შეძლო ხელმძღვანელობის იმედები გაემართლებინა.  
    დაამატა: antiwap |
    ნანახია: 570 | განთავსებულია: 2010/10/27 | რეიტინგი: 0.0/0
    სულ კომენტარები: 0
    კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
    [ რეგისტრაცია | შესვლა ]
    Copyright anti © 2016