პარ., 2024/03/29, 14:28
თქვენ შემოხვედით ვერსია და IP-ით 3.91.106.157 როგორც სტუმარი | ჯგუფი "სტუმარი"მოგესალმები მეგობარო | RSS
მთავარი | ჩემი პროფილი | რეგისტრაცია | გამოსვლა | შესვლა


             AUTO-WORLD
შემოსვლის ფორმა
ძებნა
გამოკითხვა
შეაფასე საიტი
სულ შეფასებები: 61
მინი ჩატი
მეგობრები
  • შექმენი საიტი
  • ყველაფერი მასტერთათვის
  • პროგრამები ყველასთვის
  • გართობის სამყარო
  • რუნეტის საუკეთესო საიტები
  • კულინარია
  • სტატისტიკა

    საიტზეა: 1
    სასტუმრო: 1
    მომხმარებლები: 0
    მთავარი » შეტყობინებების დაფა » გადადი ყველას სანახავად! » მსუბუქი ავტომობილები (japan)

    NISSAN
    ინფორმაცია | 2010/09/27, 15:02
    Nissan-ის ისტორია
    იაპონური ავტოინდუსტრიის დაარსებელი მასუძირო ჰამისიტო 
    კომპანია Nissan-ის ისტორია იწყება საამტომობილო ქარხნის Kwaishinsha Co.-ს გახსნით, შექმნილი 1911 წელს იაპონური ავტოინდუსტრიის პირველი დამაარსებლის ბატონი მასუძირო ჰამისიტო (Masujiro Hashimoto) მიერ ქალაქ ტოკიოში აზაბუ-ჰიროს (Azabu-Hiroo) რაიონში. 1914 წელს გამოშვებულ იქნა პატარა, ყუთის მსგავსი სამგზავრო ავტომობილი საკუთარი დიზაინით, რომელიც შემდეგ წელს ბაზარზე წარსდგა სახელწოდებით Dat Car. მისი მაქსიმალური სიჩქარე იყო 32 კმ/სთ. სახელწოდება Dat არის ჰამისიტოს სამი ძირითადი მეცენატის გვარრების პირველი ასოების აბრევიატურა. კენძირო დენი(Kenjiro Den), როკურო აოიამა (Rokuro Aoyama) და მეიტარო ტაკაუჩი (Meitaro Takeuchi). გარდა ამისა, სიტყვა Dat იაპონურ ენაზე ნიშნავს ციცხალს, проворный».
    კომპანია Jitsuyo Jidosha Co. Ltd., Nissan-ის კიდევ ერთი წინამორბედია 
    1935 წელს აქცენტი Nissan-ის ბრენდის განვითარებაზე გაკეთდა, რამაც კომპანიის მარკეტინგულ პოლიტიკაზე სერიოზული გავლენა იქონია. მიღებულ იქნა პირველი კორპორატიული სიმბოლიკა:წიტელი ფერის წრე მზის ამოსვლის სიმბოლო იყო, ცისფერი ცას განასახიერებდა. იმ დროის სლოგანი "გულწრფელობას მოაქვს წარმატება". 1935 წელს ავტომობილბის ავსტრალიაში ექსპორტი დაიწყო. იმ პერიოდში Datsun-ის ავტომობილები იაპონიის სწრაფ ინდუსტრიულ ზრდას განასახიერებდნენ, სიმბოლო იყო, და როგორც ამის დამადასტურებელი, გამოჩნდა დევიზი: "ამომავალი მზე-დროშა, Datsun - ავტომობილი, რომელსაც ირჩევენ". 
    1951 წელს Nissan-მა Patrol -ის დაბადება იზეიმა—პირველმა სრულამძრავიანმა 6 ცილინდრიანმა ყველგანმავალმა. 
    1958 წელს Nissan Motor Co. მსუბუქი ავტომობილების აშშ-ში ექსპორტი დაოწყო. იმავე წლის სექტემბერში ორმა ავტომობილმა Datsun 210 მონაწილეობა მიიღო Australian Mobil Gas Trial Rally, ერთერთ საკმაო რთულ რბოლაში მსოფლიოში და თავის კლასში ჩემპიონის ტიტული მოიპოვა.
    Datsun 210 - აშშ-ში ექსპორტირებული ერთერთი პირველი მოდელი. 
    იყო პირველი ავტომწარმოებელი იაპონიაში, რომელმაც 1960 წელს მიიღო მე-10-ე ”წლის პრიზი”, მწარმოებლური ინჟინერიის შესანიშნავი მაჩვენებლების გამო.. მთელი ამ წლების განმავლობაში Nissan მიზანმიმართულად ქმნიდა ძლიერ ორგანიზაციას, როგორც ფუნდამენტს მომავალში წარმატებული ზრდისთვის. 
    იაპონიაში მყიდველთა აღიარების შემდეგ, Datsun-ის სამარკო ნიშანი მაღალი ხარისხის მსუბუქი ავტომობილების სინონიმი გახდა. ავტომობილიზაციის პროცესი წარმატებით განაგრძობდა სვლას იაპონურ ბაზარზე და 1958 წლის აგვისტოში Nissan-მა გამოუშვა მაღალი კლასის ავტომობილი Datsun Bluebird, შექმნილი პირადი სარგებლობისთვის. 
     ავტომობილი Bluebird 1959 წლის და Cedric 1960 ლის იაპონელი მყიდველების გული მოინადირეს და იაპონიის ავტომობილიზაციის პროცესი დააჩქარეს.
    თავიდანვე Nissan კომპანია ცდილობდა წარმოება საზღვარგარეთაც შეექმნა 1959 წელს გამოვიდა ინიციატივით ამწყობი წარმოების ორგანიზებით კომპანია Yulon Motor Co., Ltd ბაზაზე ტაივანში, 1961 წელს ორგანიზებულ იქნა Nissan Mexicana, S.A. de C.V. და Nissan Motor Manufacturing Co. ავსტრალიაში. 
     მაღალი სისწრაფის ავტომობილების ერის მოახლოების გამო მოდელი Gloria აღჭურვილ იქნა იმ დროისათვის ერთერთი ყველაზე მძლავრი ძრავით. ავტომობილი ასევე უზრუნველყოფდა არაჩვეულებრივ კომფორტს სიარულის დროს. 1964 წლის მაისში იაპონიაში Grand Prix მეორე რალის დროს ორმა ავტომობილმა Gloria Super-6 დასაწყისიდანვე ლიდერობა აიღეს და საკმაო დისტანციით ფინიშამდე პირველები მივიდნენ, მოიპოვეს რა ჩემპიონის ტიტული. 
    1963 წლის სექტემბერში Skyline მეორე თაობის წარმოების შესახებ ოფიცილალური განცხადება გაკეთდა. უკვე ნოემბერში კი ავტომობილი იაპონურ ბაზარზე გამოჩნდა. იგი იყო არცთუ ისე დიდი, მოხერხებული საოჯახო ავტომობილი, უბრალო და საიმედო, როგორც მართვის, ასევე მომსახურების დროს. ასეთი იმიჯის გამო ის ბევრი მოწონებას იმსახურებდა. 
    მანქანის ძრავს ორწლიანი საექსპლუატაციო გარანტია ჰქონდა ან 30 ათასი კილომეტრის გარბენისა. ამის გამო ავტომობილმა უმაღლესი "ტექნიკური ჯილდო ავტომშენებელთა საზოგადოებიდან" მიიღო.
    სპორტული იმიჯის მიუხედავად, Nissan Skyline 2000 GT-B მაღალი გაყიდვებით ხასიათდებოდა. 
    შედეგად, 1965 წლის თებერვალში გამოშვებულ იქნა ავტომობილი Skyline 2000GT-B. იმის მიუხედავად, რომ მანქანა იყო სპორტული, Skyline 2000GT-B მასობრივი ავტომობილი გახდა, რომელიც გაყიდვების დიდი მაჩვენებლით გამოირჩეოდა. სტანდარტული კოლექცია საკუთარ თავში აერთიანებდა იტალიაში დამზადებული , რომელსაც მსოფლიოში საუკეთესო თვისებები ჰქონდა. თვით ყველაზე პრეტენზიულ მძღოლებსაც კი არ შეეძლოთ არ ეღიარებინათ ავტომობილის შესანიშნავი თვისებები. პოპულარული მოდელი Skyline S54B მოიპოვა გამარჯვება იაპონიაში ავტორალიში და მოიგო ყველა ტური, დაჯაბნდა რა მეტ-ნაკლებად ცნობილი საზღავრგარეთული სპორტული ანალოგები. 
    ხელმისაწვდომი და იაფი Nissan Sunny-მ დაუდო საფუძველი საკუთარი ავტომობილების ერას.
    Datsun Sunny 1000 ბაზარზე წარმოდგენილი იყო, როგორც მოდელი განკუთვნილი ახალგაზრდა მყიდველებისათვის, რომლებსაც ჯერ არ აქვთ საკმარისი შესაძლებლობები ძვირიანი ავტომობილების შესაძენად. 
    1966 წელს ავტომობილმა Nissan Prince R380 მესამე ადგილი დაიკავა იაპონურ რალიში Grand Prix, კონკურენციას უწევდა ლეგენდარულ Porsche 906. იმავე წელს Nissan Bluebird მოიპოვა წარმატება თავის კლასში მე-14 Safari Rally. იაპონურმა ავტომობილმა აქ პირველად გაიმარჯვა. 
    1967 წელს იაპონიის საიმპერატორო ოჯახისთვის შექმნილ იქნა პირველი ლიმუზინი Prince Royal ძრავით V8 ბრუნვით 6373 სმ3; სიგრძე 6,155მმ, სიგანე — 2,100 მმ და სიმაღლე — 1,770 მმ. 
    Nissan Fairlady 2000 თავისი გარეგანი სახით და არაშემაშინებელი ფასით უამრავი მყიდველი მოიზიდა მთელ მსოფლიოში და ამით კომპანიას საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარობა მოუტანა. 
    1969 წელს გაყიდვაში გაიშვა უკანაამძრავიანი Datsun 240Z - დამოუკიდებელი ”პოდვესკით”, წინა დისკური მუხრუჭებით, და 6 ცილინდრიანი ძრავით. იგი სულ მალე 70-იანი წლების ყველაზეპოპულაულ სპორტულ მანქანად იქნა აღიარეული. მისი მოდელის 500 000 მანქანა 10 წელზე ნაკლებ დროში გაიყიდა.
    Datsun 240Z —Safari Rally-ის გამარჯვებული 1971 წელს. ხასიათდებოდა დიდი მოთხოვნილებით, შესაშური მოთხოვნილებით სარგებლობს. 
    1970 წელს Bluebird -ს შესანიშნავი გამოსვლის შედეგად Nissan -მა Safari Rally -ში გაიმარჯვა, 1971 წელს კი გამარჯვება Datsun Fairlady 240Z -მ მოიპოვა.
    1974 წლის განმავლობაში 10 000 ყველგანმავალი - Nissan Patrol გაიყიდა.
    შიდა ბაზარს კომპანია ძალიან დიდ მნიშვნელობას ანიჭებდა და ამიტომ 1977 წელს ახალი ქარხანა Kyushu Plant გახსნა, ხოლო 1992 წელს კიდევ ერთი Iwaki Plant. მათში Nissan-მა თანამედროვე ტექნოლოგიები გამოიყენა. 
    1981 წელს კომპანიამ Nissan მარკის ავტომობილების მთელ მსოფლიოში გაშვება დაიწყო, რაც მის უახლეს სტრატეგიასწარმოედგენდა. 1981 წელს Nissan-ს ახალი ტექნიკური ცენტრი გაიხსნა.
    80-იან წლებში კომპანიის 2 ახალი სტრატეგიული ბაზა გაიხსნა საზღვარგარეთ:1980 წელს — Nissan Motor Manufacturing Corp., U.S.A - აშშ-ში და Nissan Motor Manufacturing (UK) Limited - დიდ ბრიტანეთში. პირველი პიკაპი Datsun გამოვიდა 1983 წელს და იგი Nissan Motor Manufacturing Corp., USA ქარხნის კონვეირზე აიწყო, ხოლო პირველი Sentra (Sunny) - 1985 წლის მარტში.
    Nissan Silvia Q's აღიარებულია ყველაზე ლამაზ ავტომანქანად და 1998 წელს გრანპრიც კი მოიპოვა " იაპონიის წლი ავტომანქანა" 1988-1989 წლებში. 
    იამვე წელს აშშ_ში Nissan-ს ქვეგანყოფილება, კომპანია Infiniti Division of Nissan North America, რომელიც უშვებდა ლუქსის ტიპის ავტომობილებს და კონკურენციას უწევდა ისეთ გიგანტებს, როგორებიცაა: Mercedes, BMW და Lexus.1989 წლის ნოემბერშე გაყიდვაში გაიშვა Infiniti Q45.
    Infiniti Q45 —Nissan კომპანიის მიერ შქმნილი პირველი ლუქსის ქვეგანყოფიელბის ავტომანქანა— Infiniti. 
    აშშ-ს საუკეთესო იმპორტირებული წლის— Nissan 300ZX, ყველაფერთან ერთად საოცრად ლამაზ მოდელსაც წარმოადგენდა.
    1990 წელს აშშ-ში შეიქმნა Nissan North America, Inc., რეგიონალური საათაო ოფისი ფირმის სამხ. ამერიკაში საქმიანობის სამართავად. იმავე წელს მოდელმა 300ZX აშშ-ში "1990 წლის იმპორტირებული ავტომობილის" ტიტული მოიპოვა. 1990 წლის ნოემბერში კი Nissan-მ Siam Motors Co., Ltd. კომპანიის აქციები შეისყიდა. 
    იმავე წელს Nissan R390 GT1-მ აიღო მეხუთე საპატიო ადგილი Le Mans Rally-შ0, საუკეთესო მათ შროსი რომლის მოპოვებაც იაპონურმა ავტომობილებმა შეძლეს. 
    ჯამურმა წარმოებამ 1990 წლის იანვარში 50 მლნს მიაღწია.
    1991 წელს დიდ ბრიტანეთში შეიქმნა ახალი დისტრიბუციული კომპანია Nissan Motor (GB), Ltd.
    Nissan R390 GT1-მ აიღო მეხუთე საპატიო ადგილი Le Mans Rally-ში, საუკეთესო მათ შროსი რომლის მოპოვებაც იაპონურმა ავტომობილებმა შეძლეს. 
    1992 წელს კომპანიამ Nissan Motor Manufacturing Corporation, USA დაიწყო მოდელზე - Altima (Bluebird) - მუშაობა, ხოლო Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd.-მ კი ცნობილი იაპონელი დიზაინერის ტოკუისირო ხოსაკას მიერ შემუშავებული Nissan Micra (March)-ს წარმოება. ამ უკანასკნელმა გამოშვებისთანავე დაიმსახურა "1993 წლის საუკეთეო ავტომობილის" ტიტული. ავტომანქანამ March ასევე მოიპოვა პრემიები "1992-93 წლების იაპონური ავტომობილი" და "1992-1993 წლების უახლასი ავტომობილი " იაპონიაში.  
    ბევრი ჯილდოს ლაურეატი, მთელს მსოფლიოში უსაზღვროდ პოპულარული Nissan Micra (March).
    1993 წელს კომპანიამ Nissan Motor Iberica, S.A. გამოუშვა ახალი ყველგანმავალი Terrano II ევროპის ბაზრებისთვის.
    1994 წელს ევროპაში Maxima QX-ს ახალი ტაობა გაჩნდა გაყიდვაში, 1995 წელს კი - Almera.
    1995 წელს კომპანიამ განსაზღვრა მსოფლიოს რეკონსტრუციის პოლიტიკა, რომელიც ასევე ეხებოდა ადგილობრივი საწარმოების გაფართოებასა და დეტალების იმპორტს მთელ მსოფლიოში.
    Nissan აქტიურად მუშაობდა გარემოს დაცვის საკითხებზე, რიომელიც დღითი დღე მეტ ყურადღებას იპყრობდა. კომპანიის საქმიანობა ამ სფეროში გულისხმობდა ავტომობილებში გაწმენდილი კვების წყაროების და ბუნებრივი რესურსების მეორადი მოხმარების სფეროების შესწავლას. 1997 წელს ფირმამ შექმნა ავტომობილი რომელიც მუშაობდა როგორც ბენზინზე, ასევე ელექტოობაზე - hybrid electric vehicle - HEV. 
    1998 წელს გამოვიდა განახლებული Primera და European New Cars Assessment Program-ს მიერ მაშინათვე ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილად იქნა აღიარებული ДТП-ს შემთხვევაში.
    იმავე წელს Nissan აღმოიჩნდა ერთადერთი მანქანა, რომელმადც რირსეულად ჩაატარა 24 საათიანი Le Mans რალი 10-ივე პოზიციაში. 1998 წელს შეიქმნა Patrol GR - 6 ცილინდრიანი ტურბოდიზელის ძრავით 2,8 ლ მოცულობით.
    1999 წელს ჟენევის ავტოშოუზე წარმოადგინეს Almera Tino-ს პროტოტიპი, რომელიც 2002 წელს ეროპის ბაზარზე გაყიდვაში ავტომანქანების პირადმა ექსპორტმა 1999 წელს 30 მლნ-ს მიაღწია.
    დაამატა: antiwap |
    ნანახია: 1327 | განთავსებულია: 2010/10/27 | რეიტინგი: 0.0/0
    სულ კომენტარები: 0
    კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
    [ რეგისტრაცია | შესვლა ]
    Copyright anti © 2024